IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore

Социалната мрежа Threads пуска функция за лични съобщения

Целта е потребителите да прекарват повече време в услугата

09:31 | 11.06.25 г.
Снимка: Bloomberg
Снимка: Bloomberg

Threads, социалната мрежа на Meta Platforms, която се конкурира с X на Илон Мъск, тества нова функция за изпращане на лични съобщения, за да могат потребителите да си взаимодействат поверително в услугата, пише Bloomberg.

Личните съобщения в Threads ще бъдат достъпни в приложението ѝ и ще представляват четвърта отделна пощенска кутия, до която потребителите на Meta ще имат достъп. Такъв тип съобщения могат да се изпращат вече в Instagram, Messenger и WhatsApp. В началото съобщенията в Threads няма да бъдат криптирани, потвърди говорител, а потребителите ще могат да получават съобщения само от своите последователи или от някой, с когото са свързани в Instagram. Threads първоначално се появи като разклонение на Instagram и хората могат да използват същата мрежа от приятели или да си създадат нова.

Личните съобщения, известни като директни съобщения, или DM, са популярна функция в X. Те са една от най-често търсените функции от потребителите на Threads, коментира говорител на компанията. Добавянето на лични съобщения може да помогне на потребителите да развият по-близки взаимоотношения с тези, които срещат в приложението, и може да увеличи времето, прекарано в Threads, защото няма да се налага хората да напускат услугата всеки път, когато искат да изпратят поверително съобщение на някого.

„Нашата мисия е да насърчаваме отворения обмен на гледни точки и знаем колко важни са съобщенията за подкрепата на тази кауза“, написа лидерът на Instagram Адам Мосери в Threads.

Meta пусна Threads през 2023 г., за да се опита да се възползва от сътресенията, случили се в X в месеците след придобиването ѝ от Мъск за 44 млрд. долара. Оттогава броят на потребителите на приложението нарасна до над 350 млн. месечно, въпреки че не успя да се сдобие с културната сила на Twitter като място, където политици, известни личности и журналисти споделят информация първо. През април Meta обяви, че отваря Threads за почти всички рекламодатели в световен мащаб.

Тестването на личните съобщения започва от Хонконг, Тайланд и Аржентина, но планът е скоро да бъдат пуснати и в още страни, обяви говорител на компанията.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 09:31 | 11.06.25 г.
Най-четени новини
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още