Онлайн лотарийната компания „Глобал Гейминг Солюшънс“ АД е разработила мобилно приложение, променила е технологичната си платформа, разработила е собствена технология за лотарийна сфера в реално време и е стартирала масирана рекламна кампания на българския пазар, съобщават от компанията чрез Българската фондова борса (БФБ).
Клиентският интерфейс на платформата на компанията вече е базиран на React, за да се повиши скоростта и ефективността на закупуване и залагане от потребителите, посочват от дружеството.
Този проект вече е изпълнен и интегриран в реална среда.
Мобилното приложение е готово и в момента се тества за одобрение и интеграция в реална среда.
Що се отнася до лотарийната сфера, компанията е приложила собствена 3D технология, свързана с платформен генератор на случайни числа, визуализираща всяко изтеглено число от тегленето на тиража. 3D сферата имитира участие в реално време в лотарийна зала.
Проектът е изпълнен и интегриран в мобилна версия за всички устройства.
Разработен е и продукт Real Time Self Service Terminal с дигитална сфера в реално време. С тази технология компанията осигурява директно участие през физически терминали в реално време, с активни потребителски технологии за лицево разпознаване, ID reader, Cash and Card deposits. Продуктът обаче е предназначен за външни пазари.
За българският пазар е стартирана масирана маркетингова кампания. Сключен е ексклузивен договор с актьора Ненчо Балабанов, който е лицето на бранда на дружеството. Договорени са маркетингови кампании, събития на живо с потребители, права по нови музикални изпълнения и звукови материали.
Сключен е и договор с Viber Bulgaria за директен маркетинг с чат и реклами. Започнала е и кампания с билбордове в магазини от веригите Billa и Kaufland. Реклами ще има на 618 билборда в в общо 23 града в България.
Стартирана е кампания и в Meta и Google, както и в 20 допълнителни електронни медийни партньори.
„Глобал Гейминг Солюшънс“ се листна на пазар beam на Българската фондова борса (БФБ) в края на 2024 г., като набра малко над 1,3 млн. лева от инвеститорите.
„Глобал Гейминг Солюшънс“ е втората компания от хазартния сектор, която се листва на БФБ, след „Телематик Интерактив България“ АД. Дружеството дебютира на борсата през 2022 г., но на основен пазар, като набра 16 млн. лева.
„Глобал Гейминг Солюшънс“ е първият и засега единствен оператор за онлайн лотарийни игри с лиценз за 10 години за българския пазар, оценен на 500 млн. лева годишно. Компанията е регистрирана през 2022 г. и се управлява от Владимир Джиджишев, Стефан Котоков и Борис Вардев.