IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Louis Vuitton навлиза в бизнеса с мебели и стоки за дома

Компанията отвори първия си такъв магазин в Шанхай

13:09 | 25.11.22 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
Снимка: SeongJoon Cho/Bloomberg
Снимка: SeongJoon Cho/Bloomberg

Louis Vuitton обяви, че планира да отвори магазин за мебели и стоки за дома в Шанхай – първи такъв в света за френската луксозна марка, докато тя се опитва да разшири още повече лайфстайл предложенията си за заможни китайски клиенти, предава Ройтерс.

Шоурумът, който работи само по предварителна договорка, ще отвори врати в понеделник. Той е разположен във вековно триетажно имение, намиращо се точно зад най-престижната търговска улица в града.

Louis Vuitton, част от гиганта LVMH, заяви, че шоурумът ще бъде тестван няколко месеца, а ако постигне успех, ще стане постоянен.

Въпреки че на медийната обиколка в магазина не е имало етикети на стоките, служител на Louis Vuitoon е казал, че висящо от тавана кресло, проектирано от братята Кампана, се предлага на цена от над 700 хил. юана (97 860 долара). Малка лампа, наподобяваща бутилка за мляко, обвита в кожени каишки, струва 10 500 юана.

По-малка странична сграда е предвидена за показването на дизайни на Франк Чоу, първият дизайнер от континенталната част на Китай, избран от Louis Vuitton да сътрудничи за колекцията Objet Nomades, както е известна гамата мебели и стоки за дома.

Намирането на нови пътища за растеж, особено сред богатите потребители, става все по-важно за луксозните марки в Китай, тъй като разходите за луксозни стоки са подложени на натиск от ограниченията заради Covid-19, спада на пазара на имоти и широкоразпространената икономическа несигурност.

Миналия месец Louis Vuitton се насочи към по-лайфстайл ориентирани предложения в Китай, когато отвори магазин в югоизточния град Чънду. Обектът включва изложбено пространство и ресторант.

„LVMH се стреми... да се препозиционира като съвременна луксозна марка, като използва нови пътища, които резонират с динамичните китайски потребители от поколението Y и поколението Z”, коментира анализаторът от Global Data Боби Вергезе, чиято фирма смята, че продажбите в сектора за стоки за дома в Китай ще нарасне до 782 млрд. долара до 2026 г.

Вегезе вижда стоките за дома като добър залог за Louis Vuitton, особено в Китай.

Последна актуализация: 13:09 | 25.11.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Lifestyle виж още

Коментари

Финанси виж още