IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore

Новите дебюти не успяха да изместят „Тъндърболтс*“ и „Грешници“ от върха на боксофиса в САЩ

Като цяло боксофис приходите са с 16% повече спрямо същия момент на миналата година

09:11 | 12.05.25 г.
Кадър от „Тъндърболтс*“. Снимка: Marvel Studios
Кадър от „Тъндърболтс*“. Снимка: Marvel Studios

„Тъндърболтс*“ на Marvel и „Грешници“ на Раян Куглър доминираха в боксофиса в Северна Америка през уикенда, съобщава Associated Press.

Сега съответно във втория и четвъртия си уикенд на екран, двата филма срещнаха известна нова конкуренция, включително хорър, екшън с Кери Уошингтън, трилър с Джош Хартнер и мюзикъл, вдъхновен от Шекспир. Нито едно от новите имена обаче не повлия значително на класацията.

„Тъндърболтс*“ зае първо място с приходи от 33,1 млн. долара, показват студийни оценки от неделя. Това е с 55% по-малко спрямо премиерата. На международно ниво филмът спечели още 34 млн. долара, с което общите му приходи достигат 272,2 млн. долара. Само за два уикенда филмът вече се нарежда на четвърто място сред най-големите имена за годината на Walt Disney – на местно и глобално ниво.

„Тъндърболтс*“ се представя по-добре и от предишния филм на Marvel „Капитал Америка: Нов свят“, чиито приходи се сринаха с 68% във втория си уикенд. Основната разлика са най-вече добрите оценки на публиката. Още едно голямо име предстои за студиото през лятото – The Fantastic Four: First Steps.

В същото време през уикенда „Грешници“ премина границата от 200 млн. долара от продажби на билети в Северна Америка, което е особено забележително за филм с рейтинг R (за лица над 17 години). Той добави 21,1 млн. долара на вътрешния пазар и 6,6 млн. долара на международния, с което общите му приходи в световен мащаб достигат 283,3 млн. долара.

Хитът на Warner Bros. – „Minecraft: Филмът“ е спечелил 409 млн. долара на вътрешния пазар и 909,6 млн. долара на световно ниво за шестте си уикенда в кината. Този уикенд той добави малко под 8 млн. долара, заемайки трето място, следван от „Счетоводителят 2“ на четвърто място с 6,1 млн. долара.

Нито една от новите премиери не успя да пробие през по-старите заглавия. Най-големият сред тях бе хорърът Clown in a Cornfield, който генерира 3,7 млн. долара и влезе в челната петица.

„През втория уикенд на май обикновено има известно затишие“, казва Дергарабедян. „IFC избра перфектната дата за този клоун, за да изплаши хората в киното.“

Shadow Force, екшън на Lionsgate с Кери Уошингтън и Омар Сай, спечели 2 млн. долара, а Flight or Fight с Джош Хартнер Хартнет в ролята на наемник в самолет, пълен с убийци, също дебютира с приблизително 2 млн. долара.

Като цяло боксофис приходите са с 16% повече спрямо същия момент на миналата година, показват данни на Comscore. В сравнение с 2019 г. обаче са с 32% надолу.

Следващата седмица “Последен изход: Наследство” би трябвало да даде тласък преди двата гигантски дебюта в дълъг за САЩ уикенд: „Лило и Стич“ и “Мисията невъзможна: Възмездие”.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 09:12 | 12.05.25 г.
Най-четени новини
Още от Изкуство и култура виж още

Коментари

Финанси виж още