IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Електромобилите - в светлината на прожекторите на автосалона във Франкфурт

С тяхна помощ автомобилостроителите се надяват да изместят на заден план Дизелгейт

10:32 | 11.09.17 г. 4
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	Презентация на Mercedes-Benz на изложението през миналата година. <em>Снимка: архив Ройтерс.</em></p>

Презентация на Mercedes-Benz на изложението през миналата година. Снимка: архив Ройтерс.

Стотици хиляди любители на автомобилите ще се стекат към автомобилното изложение във Франкфурт, което ще започне през тази седмица и на което автомобилостроителите се надяват да се похвалят с достиженията си при електромобилите, измествайки на заден план Дизелгейт.

Две години след като признанието на Volkswagen, че е манипулирал данните за отделените вредни газове при дизеловите си автомобили съвпадна с предишното издание на изложението, организаторите се надяват да обърнат страницата, като се съсредоточат върху по-чистите автомобили на бъдещето, предава в своя кореспонденция БТА.

Експертът в автомобилния сектор Щефан Брацел обаче очаква настроението на тазгодишното 10-дневно изложение да бъде смесено.

От една страна автомобилният сектор се радва на най-добрата си година що се отнася до продажби и печалби, но от друга се чуди какво ще се случи в бъдеще, казва Щефан Брацел от германския Център за управление на автомобилостроенето (CAM). 

Дизелът и вредните му емисии са в центъра на разгорещени дебати точно сега, особено в Германия, създавайки проблем за имиджа на целия сектор, допълва той.

Германският канцлер Ангела Меркел, която се стреми да спечели четвърти мандат на изборите на 24 септември, ще открие официално 67-ия Международното автомобилно изложение IAA, което обещава да бъде още по-политически заредено, отколкото предишните години.

Меркел заяви, че е ядосана от схемата за манипулиране на данните на дизеловите емисии, но тя също така подходи внимателно, за да не демонизира един сектор, който е гръбнак на германската икономика и дава работа на над 800 000 души.

В неотдавнашно интервю Меркел отбеляза, че дизелът и двигателите с вътрешно горене ще продължат да съществуват още много години.

Други страни обаче не са толкова сигурни. Франция и Великобритания обявиха планове да спрат продажбите на нови дизелови и бензинови автомобили до 2040 г., за да намалят вредните емисии.

Производителите на коли по света отговарят на предизвикателствата, като насочват усилията си към електромобилите и безпилотните автомобили, включвайки се със закъснение към надпреварата, подета от Tesla.

Преди началото на изложението, което се редува с автосалона в Париж, германският производител на луксозни автомобили BMW и британският Jaguar Land Rover станаха най-новите производители, които обещаха електромобили или хибриди при всичките си марки през следващите години.

Във Франкфурт посетителите на изложението ще имат възможност за видят отблизо първия електрически Mini, Volkswagen планира да представи обновен концепт на самоуправляващия се ID Crozz, а Daimler се надява да предизвика възхищение с хибрида си Mercedes-AMG.
Любителите на мощни автомобили, харчещи много гориво, не трябва да се безпокоят, тъй като изложението обещава много и при традиционните автомобили, включително градските високопроходими коли.

Въпреки цялата шумотевица колата, за която най-много се говори, Model 3 на Tesla - очевидно отсъства от изложението. Автомобилът, целящ да бъде първият електромобил за масовия потребител е с начална цена 35 000 долара (29 000 евро) и пробег на батерията 354 километра.

„Не сме традиционен производител на автомобилиЮ, коментира отсъствието си Tesla.

Има и други забележими отсъствия на изложението, а това е продължение на тенденцията при автосалоните през последните години.

Fiat Chrysler, Nissan, Peugeot и Volvo  няма да участват на изложението във Франкфурт, тъй като компаниите търсят по-иновативни и по-евтини начини да се ангажират с клиенти.

Автосалоните, както и самите коли, трябва непрекъснато да се обновяват, посочи ръководителят на Асоциацията на автомобилостроителите в Германия (VDA) Матиас Висман

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 01:33 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Анализи виж още

Коментари

3
rate up comment 0 rate down comment 3
scott
преди 6 години
Айде иронично да отговорим на предизвикателството: мога за разибръ рекламата от страна на производители и кукловоди за тез, електрическите, чесно. Викат си: имаме "нова стока" с 1% от пазара. Ше я тикаме напред по 500 пъти на ден, така бройлерите ше си имат по една непродаваема бензинка на данъци и паркинги и една още по-непродаваема електричка. и тя на данъци и паркинги. или увеличение с 1000% на "бизнеса ни! ТОВА ГО РАЗБИРАМ. ОБАЧЕ, УВАЖАЕМИ БИЛДЕНБУРГОВИ тоз път сте прецакани. Барабар с мозъчниа ви тръст, дет ви нашепва тез нещица. Щот тез, електричките противоречът на ЧОВЕШКАТА ПРИРОДА. Се едно при флотилиа с ядрени самолетоносачи, рекламирате ветроходен платноход на адмирала. Нема да го земе на въоръжение и с даржавна субсидиес. Или си викате: неска променяме "продукта", утре променяме човека чрез реклама 24/7?!?!?!?!? Мене ме нема там. Препоръка: купувай акции на тесла! Лубимиа ми рекламно-измамнически балон у момента. така де, требва да сте солидарни и при провал.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 1 rate down comment 2
khao
преди 6 години
казах ти че последната шльокавица дето си купил за нищо не става и халюцинираш, предишната беш епо добра :):) моля посочи къде съм направил подобно твърдение ?и разбира се че не страдам от твоите болести, аз не пия като смок ! :)а иронията е запазена територия за по интелигентните индивиди от нашето общество :)
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 3 rate down comment 4
khao
преди 6 години
алоооо, що правите изложение преди да съм си купил акции от Тесла :):)незнаете ли че моето разрешение се иска зада мине света на ел-мобили ... или поне така твърди пияния *** нобел :):)
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още