Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Анализи

Volkswagen залага много на Китай

До 2020 година концернът планира да лансира 12 нови SUV модела, като пет от тях ще са само за китайския пазар

Volkswagen залага много на Китай

Концепт на Volkswagen, показан на панаира в Шанхай. Снимка: Ройтерс

Китай си остава най-големият автомобилен пазар в света, а Volkswagen има амбицията отново да е най-големият производител на леки автомобили в глобален план. Двата гиганта могат да живеят и един без друг, но заедно ще им е по-добре. Стига да намерят начин да се спогодят.

Китай е изключително важен за всички играчи в автомобилната индустрия. В последно време пазарът там спада, но има сериозен потенциал да тръгне отново нагоре, въпросът е кой ще усети тенденциите, които сега набират скорост и скоро ще се трансформират в милиони доволни клиенти, които искат да дадат парите си. Като че ли във Volkswagen са напипали посоката, в което ще поеме Китай и представянето на гиганта на салона в Шанхай е показателно за това.

От една страна Китай не е изключение от глобалната мания за SUV модели, която не отслабва години наред, а от друга – електрификацията и електромобилите стават все по-важни за пазар №1 в света, особено като се има предвид, че развитието им е подкрепено с волята и парите на партийното и държавно ръководство.

До 2020 година Volkswagen планира да лансира 12 нови SUV модела, като на салона в Шанхай беше обявено, че пет от тях ще са само за китайския пазар.

И началото на тази офанзива беше дадено още преди изложението. На специално събитие, гледано на живо в интернет от 10 милиона човека, VW представи 4 нови SUV модела, създадени за Китай. Някои от тях са още концепти, но при създаването на всеки един от тях са отчетени особеностите на местния пазар. Пример за това е вариантът на новия T-Cross с дълга база.

В Шанхай членът на борда на директорите на VW Юрген Щакман, който отговаря за продажбите и маркетинга обяви, че до 2025 година в глобален мащаб марката ще предлага над 30 SUV модела, което е половината от цялата гама на гиганта.

Какви ще са моделите вижте в продължението на анализа в Automedia.bg!

По статията работи: Automedia.bg
Още по темата: Анализи Volkswagen

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Анализи
Производителите на автомобили вече нямат контрол върху собствените си проблеми