IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Банка ДСК разпространява новите банкови карти за клиентите на Експресбанк

Всички картодържатели на Експресбанк ще получат от Банка ДСК персонално SMS и/или Viber съобщение, e-mail или хартиено писмо с обратна разписка с информация

12:28 | 29.01.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Банка ДСК</em></p>

Снимка: Банка ДСК

Започна процесът на доставка на новите дебитни и кредитни карти за клиентите на Експресбанк, като следваща важна стъпка от интеграцията на две от най-големите финансови институции в страната. От януари до края на април 2020 г. всички карти на Експресбанк ще бъдат заменени с нови, с логото на Банка ДСК. Това е мащабен процес, който включва преиздаването и доставката на близо 500 000 дебитни и кредитни карти. Клоновата мрежа на Експресбанк вече е изцяло ребрандирана, АТМ устройствата са мигрирани към системата на Банка ДСК, а в момента приключва аналогичен процес и за миграцията на ПОС терминалите на Експресбанк.

Дистрибуцията на новите карти с логото на Банка ДСК за клиенти на Експресбанк предвижда няколко канала за доставка. Един от тях е чрез куриер – иновативен метод, който се прилага за първи път в България и важи за всички клиенти, които предварително са заявили адрес за получаване на нова дебитна карта.

Всички клиенти, които притежават кредитна карта, както и част от потребителите с дебитни карти, ще получат своите пластики в клоновете на Експресбанк в цялата страна. За улеснение на клиентите на някои по-малки офиси в София и Варна, новите им карти са пренасочени към три, по-големи клона. Те функционират като разпределителни картови хъбове със специално обучени екипи, които оказват пълно съдействие с информация и насоки за предимствата на новите им карти с логото на Банка ДСК. Притежателите на карти, които са пренасочени към някой от разпределителните центрове, ще бъдат уведомени предварително за адреса на хъба, в който се намира тяхната карта. Клиенти с няколко банкови карти ще получат всички преиздадени пластики в един и същи клон. Служители на корпоративни клиенти на Експресбанк, които ползват услугата „консултант на място“, ще вземат новите си дебитни карти директно на работното си място.

Всички картодържатели на Експресбанк ще получат от Банка ДСК персонално SMS и/или Viber съобщение, e-mail или хартиено писмо с обратна разписка с информация в кой клон се намира дебитната им карта и в какъв срок могат да си я получат. Освен това, те могат и сами да проверят къде точно трябва да отидат чрез специалния IBAN локатор на www.dskbank.bg/integration.

Какъв е процесът за получаване на пластиките в клон на Експресбанк клиентите могат да научат от видеото, публикувано в официалния YouTube канал на Банка ДСК:

С цел да стимулира клиентите на Експресбанк да получат своята нова карта навреме и по този начин да имат безпроблемен достъп до средствата си след обединението, Банка ДСК организира кампания с награди. Всеки, който получи и активира дебитната или кредитната си карта в срок, участва в томболата с 5 ваучера за екскурзии на стойност 2 000 лв., 10 смартфона Apple iPhone 11 и 50 парични награди на стойност 500 лв.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:44 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още