Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Бюджет и финанси

„Дигиталната фабрика“ на Банка ДСК ще твори продукти с нови клиентски изживявания

Новото звено е технологична компания в компанията, което ще се фокусира върху създаването на дигитални продукти с персонални решения

„Дигиталната фабрика“ на Банка ДСК ще твори продукти с нови клиентски изживявания

Снимки: Банка ДСК

„Дигиталната фабрика“ на Банка ДСК ще промени възприятията за дигитални продукти и персонални решения за клиентите. Няма да предлагаме нов продукт всеки ден, но поне на две седмици. Това обяви главният изпълнителен директор на Банка ДСК Тамаш Хак-Ковач, който представи новостите, свързани с дигиталното развитие на банката и финансовия сектор, начина на работа и процесите в „Дигиталната фабрика“.

Още по темата

„В края на миналата година прочетох статия във „Файненшъл Таймс“ с ръководителя на голяма финтех компания. На въпроса дали се притеснява от традиционните банки той отговаря: „Не, защото те са просто банкери и не могат да създават добри продукти“. Смятам, че в момента се състезаваме кой ще бъде по-бърз – банките в това да се научат да създават добри продукти или финтех компаниите в това да бъдат банкери“, коментира Хак-Ковач.

Според него банкерите са доста добри в това, което правят, докато финтех компаниите все още изпитват затруднения да бъдат банкери. „Дигиталната фабрика" е първата стъпка в научаването как да се разработват добри продукти“, посочи той.

По думите на Петко Рангелов, ръководител направление „Дигитализация и технологии“, „Дигиталната фабрика“ е мястото, в което ще се създават продукти и нови клиентски изживявания. „Тук ще разработват продукти не само колеги от банката, идващи от различни звена, а и наши партньори, дори и самите клиенти. С тази фабрика искаме изцяло да променим начина, по който създаваме продукти, за да можем след време да станем толкова добри, колкото финтех компаниите“, отбеляза той.

Рангелов допълни, че целта на „Дигиталната фабрика“ е да се създаде нова култура и нов начин за развитие на служителите. „Много нови технологии вече са навлезли в банкирането. Ние искаме всички хора, които се интересуват от технологии, да виждат Банка ДСК като място, където могат да се развиват и да учат нови неща, както във всяка друга модерна технологична компания“, допълни IT мениджърът.

През „Дигиталната фабрика“ вече може да се кандидатства за потребителски кредит с индивидуални условия изцяло онлайн. Процесът може да бъде завършен за по-малко от 5 минути без необходимост от посещение на банков офис.

Друго иновативно решение е онлайн форма за заявка на виртуален ПОС. Чрез виртуалния ПОС се осъществяват онлайн плащания 24/7 в електронен магазин. Банка ДСК дава възможност на търговците да кандидатстват и получат предварително одобрение, дори и да не са клиенти на банката. Чрез интеграция с публични регистри попълването на формата отнема 2 минути.

Освен съществуващите продукти, съвсем скоро на клиентите ще се представят и два нови, изцяло дигитални процеса.

Първият е онбординг за бизнес клиенти – изцяло онлайн процес за регистрация на бизнес клиенти, който спестява време, защото не изисква посещение на банков офис и документи на хартия. Подписването става чрез електронен подпис за цялата документация. Експертите на банката очакват целият процес да отнема не повече от 20 минути.

Втората иновация е BizCredit – онлайн приложение за бизнес кредит овърдрафт. С тази услуга бизнес клиентите на банката могат да получат финансиране също изцяло онлайн, без такса за разглеждане за искане за кредит и допълнителни документи.

По статията работиха: Петя Стоянова, редактор Миглена Иванова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Бюджет и финанси
Банка ДСК с ново дигитално решение за бизнеса