IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

ИАНМСП и ВУЗФ организират курс „Иновативно бизнес развитие за МСП“

Обучителната програма стартира на 22 март 2021 г. и е насочена към представителите на малкия и среден бизнес у нас от всички сектори

20:32 | 23.03.21 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	Снимка:&nbsp;ИАНМСП/ВУЗФ</p>

Снимка: ИАНМСП/ВУЗФ

Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП) и Висшето училище по застраховане и финанси организират съвместна обучителна програма "Иновативно бизнес развитие за МСП".

Курсът стартира на 22 март 2021 г. и е насочен към представителите на малкия и среден бизнес у нас от всички сектори.

В рамките на 5 седмици предприятията ще имат възможност да придобият знания относно последните тенденции в разработването на фирмени стратегии, дигиталното брандиране и популяризация на марката, разработване на уебсайт с цел популяризиране на бранда, иновативните бизнес модели, кръговата икономика и нейния рисков ефект при кредитирането във връзка с процеса на финансиране на МСП, както и правната рамка на цифровите и електронни договори.

Лекциите ще бъдат в онлайн формат и ще се провеждат всеки понеделник и сряда от 16.00 часа.

При участие в 75% от онлайн занятията ще бъда издаван сертификат за компетенции от страна на Висшето училище по застраховане и финанси.

Програма е разделена на шест модула, като първият включва темите „Разработване на фирмени стратегии – защо ни е необходима стратегия?“ и „Как се създава стратегия? Видове стратегии“, с лектор доц. д-р Красимир Тодоров. Вторият модул започва на 29 март и продължава до края на месеца. Темите, които ще бъдат представени в него са „Дигитално брандиране и популяризация на марката – Какво е търговска марка, как се регистрира и защитава в България“, „Разработване на уебсайт с цел популяризиране на бранда и видове уебсайтове. Съдържание на уебсайта според неговата цел“, „Социалните мрежи като начин на популяризиране на бранда“ и „Платени реклами и е-мейл кампании за популяризиране на бранда“. Лектор на модула е д-р Михаела Михайлова. Темата в трети модул, който започва на 3 април и продължава до 7 април, е „Иновативни бизнес модели“ с лектор доц. д-р Радостин Разов. Четвърти модул започва от 12 април и продължава до 14 април. Той включва темата „Кръгова икономика и нейния рисков ефект при кредитирането във връзка с процеса на финансиране на малките и средните предприятия“, с лектор проф. д-р Виржиния Желязкова. Пети модул се провежда от 19 до 21 април. Темата, която засяга, е „Правната рамка на цифровите и електронни договори“, с лектор проф. д-р Любка Ценова. Шестият, последен модул ще се проведе на 28 април и включва темата „Въведение в съответствието“ с лектор Елина Карпачева.

Участието в обучителната програма е напълно безплатно и достъпно чрез бърза регистрация тук

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 10:21 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още