IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Как да увеличим онлайн продажбите с ретаргетинг

Няколко съвета от глобалната компания RTB House и Каталин Емилиан

16:45 | 31.08.20 г.
<p>
	Източник: RTB House</p>

Източник: RTB House

Каталин Емилиан е мениджър за България и Румъния на RTB House - технологична компания, която предлага съвременни ретаргетинг технологии за 1600 от най-големите търговски марки на над 70 световни пазара.

Знаете ли, че едва два процента от посетителите на онлайн магазините всъщност купуват нещо при първото си посещение на сайта? Това означава, че цели 98% от посетителите напускат, без изобщо да направят покупка. Как брандовете могат да привлекат отново тази потенциална клиентска маса? Най-ефективният метод е чрез ретаргетинг.

Ретаргетингът е рекламна стратегия, която е разработена, за да помогне на марките да създадат активни клиенти или да привлекат неактивни потребители да завършат покупките си в техните онлайн магазини. Изследванията показват, че около 70% от клиентите, които срещат реклами за пренасочване, най-вероятно ще направят покупка. Освен това ретаргетингът връща цели 26% от посетителите да завършат покупката си, като честотата на кликване е десет пъти по-висока от тази на други видове реклами.

За да се случи това, на уебсайта е вграден малък код, който поставя бисквитки в браузъра на всеки посетител. Със събраната информация алгоритъмът за ретаргетинг може да реши кога рекламите да се показват въз основа на уеб сайтовете, които клиентът посещава и времето, което прекарва в различни платформи. Клиент, който посети онлайн магазин, разгледа продуктите и след това напуска, за да посети друг уебсайт, в един момент ще бъде посрещнат от персонализирана реклама.

Ретаргетингът е инструмент, който ангажира потребителите с персонализирани реклами и подходяща информация в подходящия момент, за да се увеличи вероятността за възвръщаемост, както и за стимулиране на конверсиите и продажбите. Тъй като съответните реклами се показват на хора, които вече познават марката и нейните оферти, шансът за реализация е много по-голям в сравнение с рекламите, които се показват на случаен принцип на нови потребители.

Днес всеки от нас иска персонализирани оферти, които съответстват на нашите предпочитания - най-важното е брандовете да достигнат с правилното съобщение до точния човек в точния момент. Ето защо разбирането на онлайн поведението на потенциалните клиенти е от решаващо значение за улавяне на техния интерес. Развиването на тези знания за клиентите дава възможност да се улови интересът им на по-дълбоко ниво и по този начин се увеличава шансът да направят покупка. Реатргетингът също позволява да се разбере поведението на клиентите по време на браузване и по този начин да научите кои поведения са най-подходящи за възможна конверсия.

Имайте това предвид, когато използвате ретаргетинг:

Персонализирайте рекламите. Гъвкавостта е от огромно значение, когато става въпрос за ретаргетинг. Различните посетители имат различни цели и интереси, което означава, че не е възможно да се хванат всички потенциални клиенти по един и същи начин. Например, ако някой е посетил страница с продукти, една стратегия за пренасочване е показването на реклама във формат на галерия, за да насърчи клиента да открие нови продукти. Ако обаче някой е изоставил кошницата си в сайта, може да е по-ефективно да видят реклама, която предлага безплатна доставка на вече добавените продукти. Нещо, което също трябва да се вземе предвид е колко време е минало, откакто човекът е посетил онлайн магазина.

Някой, който го е посетил преди седмица, не трябва да вижда същата реклама като този, който е бил там миналия месец.

Увеличете максимално въздействието на рекламата си, като се уверите, че съдържа вдъхновяващи визуализации, ясни заглавия, ясно съдържание и призив за действие, както и целевата страница след кликване.

Достигнете до заинтересованите потребители с вашето съобщение, контролирайки нивото на импресиите.

Статистиката показва, че представянето на един и същ набор от реклами за пет месеца намалява CTR с почти 50 процента. Това може да се избегне чрез актуализиране на изображенията и призиви за действие, като в същото време научите на кои съобщения посетителите вероятно ще отговорят.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:46 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още