IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Първа в света Кредисимо пуска чатбот услуга за онлайн кредити

Подобни услуги в близки сфери пуснаха световни лидери във финансовия сектор като Bank of America и MasterCard

11:41 | 29.11.16 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
Първа в света Кредисимо пуска чатбот услуга за онлайн кредити

Българската FinTech компания Кредисимо е първата в света, която пусна публична бета версия на автоматизирана чатбот услуга за отпускане на онлайн кредити. Чатботът позволява целият процес по избор на продукт и кандидатстване и одобрение за заем от Кредисимо да се случва изцяло през чат канала на Facebook – Messenger.

Сходни инструменти до момента се използват от световни гиганти като Facebook, Microsoft MasterCard, Bank of America и някои финансови стартъпи. Услугата вече е налична за българските потребители, които могат да заявят бърз кредит под формата на разговор през чат приложение.

Предимствата на чатбота

Услугата на основата на чатбот е поредното удобство, основано на техническа иновация, което Кредисимо предоставя на своите потребители. Чатбот платформите използват софтуер на принципа на изкуствения интелект. Разликата с другите типове автоматизирани услуги е, че има гъвкавостта и лекотата на разговор с реален човек, което подобрява значително потребителското изживяване и създава комфортна среда. 

Благодарение на новата услуга Кредисимо вече може да провежда автоматизирани диалози с клиентите си, които да водят до конкретни действия, да ги превеждат стъпка по стъпка през услугата до нейното финализиране, без това да зависи от моментната натовареност на служителите на компанията. С други думи - чатботът предлага бързо обслужване на потребителите като в същото време допълнително ограничава рисковия фактор в процеса на кредитиране.

Безусловно автоматизираните ботове, като този на Кредисимо, са част от бъдещото общуване между потребител и търговец. Подобно на асистентите Siri на Apple, Alexa на Amazon и Google Assistant, те могат да работят както с текстови, така и с гласови команди.

Чатбот технологията е в процес на много бързо развитие и се очаква в следващите години възможностите й да засенчат традиционните канали за предоставяне на услуги и общуване на компаниите с техните потребители.

Как работи чатбот услугата на Кредисимо?

Чатбот Messenger услугата на Кредисимо съдейства на потребителите в целия процес по кандидатстване за онлайн заем. Клиентът, чрез чат съобщения, може да задава въпроси на робота и с негова помощ да избира сума и период на погасяване. Процесът е значително по-бърз, по-удобен и по-достъпен от други традиционни форми на кандидатстване. Чатботът събира и обобщава необходимата информация за попълване на заявлението и така завършва процеса в рамките на минути.

Единственото необходимо на клиента, за да стартира процедурата, е да има приложението Facebook Messenger на телефона си или десктоп версията му на компютъра.

Кредисимо следи внимателно развитието на възможността за интегриране на чатботове, която беше представена съвсем наскоро от Facebook. Компанията работи по интегрирането на автоматизирани чат услуги и за останалите най-използвани приложения като Viber, WhatsApp, Skype. Основната цел на Кредисимо е да улесни максимално клиентите си като е винаги с тях, готова да се отговори на техните потребности само с един клик.

Проучванията показват, че потребители предпочитат този по-лесен вариант за достъп до различни видове услуги – от финансови през пазаруване, и до резервиране на почивки. Чатботовете са поредната крачка напред към напълно човешка форма на разговор между потребител и обслужващия го робот.

Кредисимо е водеща високотехнологична компания, специализирана в небанкови финансови услуги с близо десетгодишен опит. Оперира основно на българския и македонския пазар, с планове да разшири дейността си и в други европейски държави. Иновативният й подход я прави лидер на българския пазар на онлайн кредитирането.

Кредисимо постоянно адаптира услугите си към бързо развиващите се потребителски очаквания като за целта, развойният отдел на компанията използва възможностите, породени от развитието на цифровите и информационните технологии.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 02:13 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още