Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Бюджет и финанси

УниКредит Булбанк: COVID-19 промени потребителските навици на клиентите

ситуацията около коронавируса е дала сериозен тласък на дигитализацията на банките, заяви Теодора Петкова, главен изпълнителен директор на УниКредит Булбанк

УниКредит Булбанк: COVID-19 промени потребителските навици на клиентите

Снимка: УниКредит Булбанк

Заради COVID-19 наблюдаваме трайни промени на потребителските навици, заяви в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Теодора Петкова, главен изпълнителен директор и председател на управителния съвет на УниКредит Булбанк.

Още по темата

Тя обясни, че ситуацията около коронавируса е дала сериозен тласък на дигитализацията на банките, като очакванията са, че тази тенденция ще остане и след кризата.

„COVID-19 даде възможност за модернизиране на ИТ структурите и внедряване на услугите ни в дигиталните канали“, посочи главният изпълнителен директор на УниКредит Булбанк.

Теодора Петкова обаче обясни, че банковите служители имат своето място в бъдещите банкови модели въпреки дигитализацията.

„Има много активна тенденция за пренасочване на клиенти към дигитални канали – отчитаме над 50% ръст на плащането на комунални сметки през мобилно банкиране, всеки три от четири споразумения за прилагане на стабилизационните мерки са през дистанционните канали, като се регистрира и над 25% ръст на обажданията през кол центъра“, разкри Петкова.

Тя се надява, че банката ще запази възможността за работа от вкъщи като социална придобивка за служителите и това ще повиши мотивацията им.

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

 

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Петя Стоянова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Бюджет и финанси
Данни за промишлеността, строителството и търговията ще са във фокуса