IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Експерт: Предизвикателство е клиентът да избере твоето послание и продукт

Добрите мениджъри не приемат статуквото за даденост, смята Илина Лилова, бизнес юнит мениджър във "Фикосота"

14:19 | 14.12.17 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
Експерт: Предизвикателство е клиентът да избере твоето послание и продукт

През годините пазарът се промени. Потребителите имат нови изисквания. Има голямо предлагане и много рекламни послания, предизвикателството е да се избере твоето послание и твоя продукт. Всеки ден потребителят гласува за нас с парите си. Това е мнението на Илина Лилова, бизнес юнит мениджър във "Фикосота", изказано в ефира на Bloomberg TV Bulgaria в предаването „Бизнес среща“.

„Успяваме в конкуренцията само защото се учим в движение. Това, което ни прави различни е, че ако в началото ни липсваше знанието, никога не ни е липсвала вярата в идеите“, каза Лилова, която от години работи за компанията производител на бързооборотни стоки за лична хигиена и дома.

Тя обясни, че за да е успешна „Фикосота“ при новите продукти, винаги се анализира моментната ситуация на пазара.

„Откриваме ниши, които не са заети. Виждаме слабостите на конкуренцията и си казваме: Тук има възможност. Понягога на някой му хрумва гениална идея и ния я реализираме“, разкри тя.

Илина Лилова, която е участник в растежа на компанията „Фикосота“, смята, че добрите мениджъри не приемат статуквото за даденост.

“Единствената максима е, че всичко може да се промени и търсенето на по-доброто е основният двигател, който води един мениджър, коментира тя. – Той не може да бъде успешен, пазейки статуквото. Трябва да търси новите модели, новите начини, да е отворен към всичко, което се случва. И не само да е отворен, да го приема, но и да е отворен да го променя. Фирмите, които остават на едно място, са тези, които изостават изключително много.“
Лилова е категорична, че мениджърите, които имат деца, са с предимство пред тези, които нямат.

„Те си дават сметка, че ние работим с хора, както и че голяма част от живота ни е извън фирмата. При отношението с хората е много важно да се цени личността, защото хората могат да дават добри резултати само ако се чувстват добре“.

Тя смята, че строгостта и санкциите не водят до добри резултати и че хората трябва всеки ден да идват на работа с удоволствие.

„Когато един човек се чувства добре, неговите клиенти също се чувстват добре. Работата му го показва“.

Лилова сподели и за начина, по който децата ѝ са променили отношението ѝ към живота и работата.

„Спрях да нося работа вкъщи. След края на работния ден аз съм изцяло отдадена на децата си. Когато съм на работа, оставям всичките си домашни грижи вкъщи, а когато съм вкъщи, оставям всичките работни грижи на работа“.

Що се отнася до избора между работата и личния живот, Лилова смята, че тази парадигма е грешна.

„Ако работата ти не е в хармония с живота ти, едно от нещата трябва да се промени и най-често това е работата. Ако се създава дискомфорта да избираш между личното и професионалното, с нежелание вършиш професионалното, просто трябва го смениш и да продължиш напред“, убедена е тя.

Какво прави една реклама ефективна? Как да открием това, което ни носи истинска радост? Търси ли поколението „милениум“ духовното?

Вижте повече във видеото!

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:55 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Bloomberg TV виж още

Коментари

Финанси виж още