Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Bloomberg TV

Как може един сапун да се превърне в търсен продукт?

Вирусният маркетинг може да спести много от разходите за реклама, твърди експерт

гледано: 2019   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

Серията сапуни “Сапунта мара: вий сте чисти, ний сме прости!” е проект, зад който стоят доста хора, а реализацията му не е била лесна. Това коментира пред Bloomberg TV Bulgaria Борислав Колибаров, съосновател и управляващ партньор на дигитална агенция MarmaLAB.

Той обясни още, че посланието на козметичните продукти не е вдъхновено от думите на бивш премиер на България, а от познатата на всички поговорка “Чисто и просто”. 

Още по темата

“Ние купуваме сапуна от конкретно избран производител, опаковаме го с нашата опаковка и го продаваме на крайния потребител”, разказа гостът.

Колибаров заяви, че проектът им е успял, без в него да бъде вложена нито една стотинка за реклама. Това, на което екипът е заложил, е т. нар. вирусен маркетинг, или разпространение "от уста на уста".

“Опаковката е много важна за нашия продукт. Хората със сигурност не си купуват продукта заради съдържанието, а заради посланието. Продуктът е чудесен и прекрасен, но това, което кара хората да го купуват, е самата опаковка”, каза Колибаров.

Целия разговор можете да гледате във видеото на сайта на Bloomberg TV Bulgaria

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Ралица Пейчева

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Bloomberg TV
Политолог: Правителството е зависимо от президентството по външната политика