Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Bloomberg TV

Как се промениха маркетинговите алгоритми през годините?

Дигиталният маркетинг 5.0 се базира основно на алгоритми, чрез които по-лесно се проявяват зависимости, твърди Георги Малчев

гледано: 1314   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

Поведението на потребителите в онлайн средите е като извадено от теориите на Зигмунд Фройд. Егото, частта, която знае какво харесваме и не харесваме, се изявява във Faceboоk. В тази социална мрежа представляваме това, което сме в реалния живот. А Суперегото - какви искаме да бъдем, е в Instagram. Алгоритмите следват показателите, които знаят от какво се вълнуваме и увеличават количеството на съдържанието по дадена тема. Такава картина нарисува пред Bloomberg TV Bulgaria Георги Малчев, управляващ директор на Xplora.bg. 

Още по темата

Георги Малчев посочва, че ако преди маркетингът е бил предположение какво би се харесало на някого, то днес ключовото на алгоритмите е, че показват нашите интереси. Те знаят колко милисекунди сме се забавили при четене, отваряне и реагиране на дадена новина и от тази информация успяват да напасват модела, по който работят. Facebook има поведенчески модели и формулата на успеха е да показва с емоция теми, свързани с нашите интереси. И затова социалната медия кара мнозина да бъдат зависими, обясни експертът.

За силата на зависимостта гостът допълва, че в Instagram тийнейджърките се депресират, когато се показват само хубави тела и неслучайно по световна статистика 17% от момичетата са обмисляли самоубийства.

„Дигиталният маркетинг 5.0 се базира основно на алгоритми, чрез които по-лесно се проявяват зависимости. Когато дадена платформа се срине за малко ѝ отделяме твърде сериозно внимание“, каза Малчев.

Вижте целия разговор във видеото на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Ралица Пейчева

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (2)

0
 
0
 
2
преди 1 месец
Малчев специалист по маркетинг или по ваксиниране е ?!
0
 
1
 
1
преди 1 месец
Няма профилна снимка
днес да не е Ден на Алгоритъма? :):)

Още от Bloomberg TV
Страхил Делийски: Време е политиците да започнат да действат