Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Bloomberg TV

Мария Веласкес: Фокусираме се върху училища с ниски резултати

Програмата по професионално и лидерско развитие на учители към "Заедно в час" коментираха Миглена Христова и Габриела Поборникова

Мария Веласкес: Фокусираме се върху училища с ниски резултати

Снимка: Олег Попов, Investor Media Group

Работейки за успеха на всяко дете в училище, в началото първо се изгражда доверие с учениците. Търси се и приложимостта на учебното съдържание, която е основно предизвикателство пред българското образование. Функционалната грамотност също е от изключително значение. Това мнение изрази Мария Веласкес, координатор учителска подкрепа за учители, "Заедно в час", в предаването "Смарт час" на Bloomberg TV Bulgaria.

Още по темата

"Програмата по професионално и лидерско развитие към "Заедно в час" представлява двугодишен цикъл, в който развиваме лидерски умения на участниците. В началото има седемседмичен летен институт. Подготвяме с методология и практика. След това има три седмици лятна академия в две училища в София. Нашите учители от летния институт постъпват в класни стаи. Много е важно това да се случва и на места, където няма достатъчно учители", подчерта Мария Веласкес.

Миглена Христова, специалист привличане на нови участници, обясни как се прави селекцията на участниците в процеса.”В рамките на подбора на участниците има три етапа. Първият е попълване на кандидатура в сайта ни. Следващият етап е свързан с интервю, което се провежда онлайн. Третият е на живо в нашия офис, където всеки кандидат може да проведе един урок, поясни тя. Като най-важните за учениците качества тя определи „лидерство, мотивация, аналитично мислене.”

Мария Веласкес информира, че целта е да се обърне внимание на повече учебни заведения. "Фокусираме се върху училища, които имат ниски резултати. След срещата с координатори и участници през летния институт през учебната година имаме определен брой посещения в класна стая. След това се прави рефлексия на начина, по който са преминали часовете", посочи тя.

“Мечтая за дългосрочна положителна промяна в образованието. Всяко дете да се чувства на мястото си и да му е интересно. Развиваме силните лични умения на учениците. Измерваме и напредъка по тях. Това коментира Габриела Поборникова от , "Заедно в час".

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Петя Стоянова

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (1)

0
 
0
 
1
преди 9 месеца
Мегичкееееееее !!! :))))

Още от Bloomberg TV
Кристиян Фезелов: Излизането на САЩ от кризата ще бъде L-образно