Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Bloomberg TV

Проблемът на българския туризъм: Твърде много познавачи

Най-сериозната грешка е, че се водят подобни дебати в разгара на летния сезон, смята зам.-председателят на Управителния съвет на „Сдружение Туризъм“ доц. Йордан Йорданов

Проблемът на българския туризъм: Твърде много познавачи

Снимка: Ройтерс

 

Проблемът на българския туризъм е, че прекалено много хора започнаха да разбират от него и получават трибуна за изява във възможно най-неподходящото време за това. Подобно мнение изрази зам.-председателят на Управителния съвет на „Сдружение Туризъм“ доц. Йордан Йорданов в студиото на „Бизнес старт“ с водещ Живка Попатанасова.

„Сривът в туризма идва най-вече от т. нар. антиимиджов проект от всички видове електронни и неелектронни медии. Комуникацията с крайни потребители в България и чужбина е стресирана от негативното говорене и показване на фрапиращите неща, като случая с джипа на плажната ивица“, посочи Йорданов.

Според него най-сериозната грешка е, че се водят подобни дебати в разгара на летния сезон. Подобни казуси трябва да се разискват през зимните месеци, а анализи за свършеното да се правят през есента.

Йорданов допълва още, че е необходимо да се върне доверието на туристите в родното Черноморие.

„Трябва да се повиши доверието, за да върнем туристите на Черноморието. Разпиляността в приказването и изпращането на послания от всякакви видове „специалисти“ точно по времето на жътва, защото в туризма днес е жътвата, ние не може да имаме подобен вид подход“, коментира той.

Според него на страната ѝ ще са необходими между 3 и 5 години, за да се стигне до положително развитие, ако се приеме нов модел на оценка и анализ на туристическия сезон.

„Всичко трябва се прави далече – януари-февруари, а през март вече трябва да млъкнем. Да направим анализите след септември и да си извлечем изводите преди новия сезон. 3-5 години ще са ни нужни, за да тръгнат нещата в правилната посока, ако променим точно този модел“, допълни той.

Още от разговора вижте във видеото.

гледано: 7792   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
4 гласа

 

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Елена Илиева

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (15)

   1| 2    
0
 
10
 
15
преди 1 година
Няма профилна снимка
Значи решението е да дискутираме проблема през зимата...

Ами какво ще кажете за радикалното решение да подобрим услугите и контрола? Незнам, само мисля на глас
1
 
29
 
14
преди 1 година
Досега понеже все експерти се занимават с туризма ни, затова сме на тоя хал. Хората не разбират от градоустройство, от опазване на околната среда, от бизнес, от туризъм, от производителност на труда... Няма как да не уважаваш мнението им и после да се чудиш защо ходят другаде по други заведения, плажове, държави.
4
 
31
 
13
преди 1 година
Правилно, много хора разбират от туризъм, затова и няма да идат в квартал слънчев бряг. Всеки сам си избира къде да отиде на море, преди да се бетонира черноморието беше със своя чар. Сега не може да се конкурира с Гърция и Турция, няма с какво, освен за алкохолици и мазохисти.
6
 
45
 
12
преди 1 година
Няма профилна снимка
Този деятел - познавач на туризма по Черноморието не може да вдене една проста истина - Когато някой от нас отиде на почивка някъде другаде наоколо или по-далече, той повече не иска да ходи по нашето Черноморие. Нека този деятел и другите като него си отговорят на простия въпроса - Защо е така?
Но аз си мисля, че вече е доста късно да направят нещо, дори и да знаят отговора.
За съжаление и аз съм един от тези, които вече не ходят там и не виждам какво може да ме накара отново да започна да ходя. Тъжно е, но това е животът.
9
 
47
 
11
преди 1 година
Няма профилна снимка
Тоя деди какво се напича - да не се говорело сега, ами есента. И какво да говорим есента - че пак е имало стотици случаи на натравяне с храна, хиляди на стомашно-чревни инфекции, понеже поредния луксозен, бутиков хотел с 500 стаи построен на плажа си е заустил канализационната тръба на 30 метра навътре в морето и т.н.
Е деди, айде у лево - вече е 21 век и колкото и да се напиняш на телевизиите - все тая. Вече има интернет и знаем как да го ползваме. Цунамито удари и нито един вехт полугладък мозък може да се разпорежда какво да се чува и вижда.
Просто е - хората гласуваха с краката си, чужденците дошли тук, повече не повтарят и логично, от навън туристите намаляват.

Още от Bloomberg TV
БСК: Възможно е да има втора вълна на безработица