Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Bloomberg TV

Рекламата през 2020 г. ще бъде по-автентична

Продуктовата реклама вече не е достатъчна компаниите, твърди пиар експертът Любомир Аламанов

гледано: 3052   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
1 гласа

Рекламите през 2020 г. ще са все по-честни, все по-открити, все по-автентични. Няма как да избягаме от това, защото всеки, имащ достъп до интернет, може да провери всяка информация за секунди. Около това мнение се обединиха PR специалистите Даниел Киряков, Любомир Аламанов и Александър Христов в предаването “Бизнес старт” по Bloomberg TV Bulgaria.

“През 2019 г. имаше определени реклами, които провокираха, други бяха банални”, коментира Киряков.

Според Аламанов продуктовата реклама вече не е достатъчна за компаниите.

“Все повече дружества, включително международни гиганти, се обръщат към социалния елемент и наболелите проблеми в рекламите, защото виждат, че ако не заемат определена позиция, просто ще изостанат”, коментира още той

По негови думи рекламата вече се оттласва от чисто маркетинговите си функции.

Христов коментира и мястото на инфлуенсърите в рекламите. Според него е закономерен процес рекламите да се опитват да се прикрепят към новото.

По статията работи: Екип на Bloomberg TV Bulgaria

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (9)

0
 
0
 
9
ing5rov до: IvanTerziev
преди 8 месеца
Иване , като всяка медия и инвестора са отворили всичко . което се отваря за пари ... моралът по отношение на потребителя няма никакво значение...
2
 
1
 
8
khao до: Бидонойл
преди 8 месеца
Няма профилна снимка
Съжалявам че не мога да се изразявам като Б.Б., ясно и точно! Вината е изцяло моя :(
2
 
1
 
7
Бидонойл до: khao
преди 8 месеца
Няма профилна снимка
"Риторичните" ти и "провокативни" въпроси никой друг не ги разбира, а чуждите пък ти не ги схващаш. Направи услуга на всички потребители и за в бъдеше опитай да се изразяваш по-праволинейно.
2
 
2
 
6
khao до: Бидонойл
преди 8 месеца
Няма профилна снимка
ти май не можеш да различиш кога един въпрос е риторичен и провокативен :) ... и никаква заявка не съм направил в моето изказване. какво ще направя аз или какво правя аз! ... по скоро ти зададох провокативен въпрос зада се досетиш сам каква глууупост каза ! :):)
Имам диема екстра -- платен канал ... и там пускат реклами ! ... да дам конкретен пример зада се досетиш ;)
4
 
1
 
5
Бидонойл до: khao
преди 8 месеца
Няма профилна снимка
Ставаш почти толкова досаден като Инженер/Мaйнa и Кучкapя-негpaмотник. Първо сам заявяваш, че не искаш да плащаш, после защо медиите не минат на абонамент. Ами ти сам си отговори на въпроса, защото никой не иска да плаща. И след като не иска, няма какво да се оплаква от рекламите.

Терзиев, на ТВ оператора плащаш за да ти даде достъп до медии. А самите медии се издържат от реклама. Ако нямаше реклама, цената щеше да е в пъти по-висока и медиите щяха да са много по-малко. Ако рекламите толкова те дразнят, спри да гледаш телевизия. За новините можеш да се информираш от интернет (където има ад-блокери), а филми и сериали да сваляш от торенти.

Още от Bloomberg TV
Ще поемат ли цените на петрола над 60 долара за барел догодина?