Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Bloomberg TV

УНИКА: Застраховката на Астрал Холидейз ще компенсира пострадалите клиенти

Компенсациите се отнасят само за клиентите на туроператора, които са понедли финансови щети в резултат на фалита му

УНИКА: Застраховката на Астрал Холидейз ще компенсира пострадалите клиенти

Снимка: Pixabay.com

Ситуацията след фалита на Астрал Холидейз е спокойна, няма поводи за безпокойство. Това каза Николай Генчев, главен изпълнителен директор на УНИКА България, в предаването “В развитие” по Bloomberg TV Bulgaria.

“Застраховката на Астрал Холидейз е с висок лимит - 700 хил. лв., което означава, че тя ще достигне за изплащането на всички пострадали клиенти”, посочи Генчев.

Той поясни, че компенсациите се отнасят само за клиентите на туроператора, понесли финансови щети в резултат на случилото се с него.

“От клиентите се изисква единствено да предявят заявление за щетата. Стремежът е в рамките на няколко дни да бъдат изплатени дължимите суми”.

Генчев добави, че след фалита на Астрал Холидейз, който беше обявен в понеделник, вече има първи заведени претенции, както и първи изплатени суми.

"Никой няма да претърпи нито финансова, нито туристическа вреда".

Видео с целия разговор очаквайте по-късно на сайта на Bloomberg TV Bulgaria. 

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Божидарка Чобалигова

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Bloomberg TV
П. Райков: През следващите 3 месеца цената на златото може да стигне 2300 долара