Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Bloomberg TV

Защо е нереалистично Facebook да филтрира видеа в момента на качването им?

Чисто технологично няма опция всяко едно съдържание, публикувано в социалните мрежи, да бъде филтрирано и евентуално блокирано на момента, посочи Борис Гончаров

гледано: 2930   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

Очакванията по отношение на възможностите на социални мрежи като Facebook да блокират нередно съдържание са нереалистични. На този етап чисто технологично няма опция всяко едно съдържание, публикувано в социалните мрежи, да бъде филтрирано и при необходимост блокирано на момента. Това каза Борис Гончаров, главен стратег по киберсигурност в Amatas, в ефира на Bloomberg TV Bulgaria. Той направи коментара си по повод на информацията, че Facebook е премахнала над 1,5 милиона терористични видеа след атентата в Нова Зеландия.

Още по темата

„Мрежата не е създадена с цел да бъде филтрирана и цензурирана по този начин. Контролът би могъл да обезсмисли до голяма степен начинa, по който интернет и социалните мрежи работят“, смята експертът.

Според него отговорът на въпроса доколко можем да бъдем сигурни за личните си данни в интернет е еднозначен.

„Не сме сигурни за опазването на личните си данни сега, няма и да бъдем. В крайна сметка става въпрос не само за възможността хората да общуват, но и за генерирането на големи приходи за бизнеса. Постигането на баланс между интересите на потребителите и тези на компаниите е нелека задача“, потвърди Гончаров и напомни за обещанията на главния изпълнителен директор на Facebook Марк Зукърбърг за промяна на социалната мрежа.

„Едва ли ще има особени действия по въпроса, повечето специалисти са скептични. Facebook трябва да премине през някакъв вид промяна, каквато все още не се случва“, надява се експертът по киберсигурност.

Той е на мнение, че потребителското доверие към Facebook вече намалява. Според него процесът ще се превърне в тенденция, но тя все пак няма да доведе до края на компанията.

„Facebook отдавна не се е променяла за сметка на представите на хората за това как трябва да протича комуникацията в интернет“, категоричен е Гончаров.

Вижте целия разговор във видео материала.
 

По статията работиха: Петя Стоянова, редактор Виктория Тошкова

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (1)

0
 
7
 
1
преди 3 месеца
Няма профилна снимка
"нередно съдържание"
Как звучи само, а..

Не е вярно, че няма как. Има как - като всяко съдържание преди да бъде публикувано първо се изпраща на М. Гейбриъл да го изгледа, провери за "фалшиви новини" и одобри.

Още от Bloomberg TV
Азар срещу Гризман: Ел Класико в нов вид