Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Bloomberg TV

Защо пътното строителство в България е толкова некачествено?

През последните месеци част от пътищата в страната изобщо не са безопасни, твърди Диана Русинова от Европейския център за транспортни политики

гледано: 2236   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

От лятото насам съвсем ясно виждаме проблемите и рисковете, с които се сблъсква пътната инфраструктура в България. Пътища бяха ремонтирани донякъде, но след това оставени. Сега на някои места липсва асфалт, маркировка, знаци, ограничителни системи или мантинели. Това обясни пред Bloomberg TV Bulgaria Диана Русинова от Европейския център за транспортни политики.

Според нея има голяма вероятност зимното поддържане и почистване на пътищата да бъде компрометирано. „В средата на септември на среща в Министерството на регионалното развитие представители от Европейския център за транспортни политики са споделили на министрите, че трябва да се направи обход и да се види къде има луга. Те сa знаели, че подобни мерки са належащи и въпреки това, месец по-късно, нищо не е било свършено“, каза Русинова.

Тя припомни, че при първия сняг миналата година не е имало кой да почисти прохода Петрохан. 

Още по темата

„През последните месеци част от пътищата изобщо не са безопасни. Цяло лято министър Виолета Комитова говори как ремонтът на автомагистрала „Тракия“ е некачествен, а накрая излиза със становището, че всъщност бил направен добре“, каза Русинова.

Наскоро заради противоречието в думите на Комитова, Русинова сама прави проверка на пътната отсечка, като измерва маркировката, за да покаже, че е некачествено положена.

“Купени са евтини рециклирани перли и при полагането на маркировката има грешка. На места има до 70% има загуба на светлоотразителни перли. През нощта, при лошо време или дъжд  няма да се види маркировката”, каза тя.

От Центъра за транспортна политика са сезирали всички институции, но към момента няма ответна реакция.

Целия разговор може да видите на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.

 

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Ралица Пейчева

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (4)

0
 
2
 
4
bgMan до: дядя Вова
преди 1 месец
По-добре да слушаме Козяк 16 отколкото руското посолство. Яли сме ви попарата толкова години и до ден днешен продължаваме да ви виждаме лъжите, шовинизма и демагогията.
1
 
2
 
3
преди 1 месец
Защото в Бългатия пътното строителство се използва само и единствено за крадене от корумпираните български политици без изключение. Как пък някой не попита защо същите фирми на ттиквата строят толкова качествени и хубави пътища и магистрали в Сърбия например.
1
 
6
 
2
дядя Вова до: Императорът
преди 1 месец
Когато кажат от Козяк 16. Или първом когато разпънем продажните медии! Та на кухите лейки да им дойде акъля!
1
 
9
 
1
преди 1 месец
В древен Рим калпавите строители са ги коввали на кръст. Затова римските пътища още стоят. Ние кога ще ковнем бойкоборисов?

Още от Bloomberg TV
Р. Драганов: Ски сезонът у нас ще бъде два пъти по-силен от миналата година