Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

България

26,6 млн. лева е най-ниската оферта за строителството на най-дългия тунел у нас

АПИ отвори ценовите оферти за отсечка на АМ "Струма". Проектът е разделен на три лота, за да се работи едновременно

26,6 млн. лева е най-ниската оферта за строителството на най-дългия тунел у нас

Снимка: Архив БТА

Отворени са ценовите оферти в откритата процедура за тунел "Желензница" по АМ "Струма". Индикативната стойност на поръчката е 250 млн. лв. без ДДС. Проектът се съфинансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз и националния бюджет чрез ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г., съобщават от Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ).

Обществената поръчка е в 3 обособени позиции - за тунела, който ще е около 2 км и ще бъде най-дългият досега изграждан у нас, и за пътя преди и след съоръжението. Поръчката е обособена на три части, за да може на обекта да се работи едновременно и проектът да завърши в срока на ОПТТИ 2014-2020 г.

За тунела отворените оферти са:

- Обединение „Пътстрой-92 - МОСТРЕМОНТ“, в което участват: „Пътстрой-92“ АД и „МОСТРЕМОНТ 97“ ООД – 32 554 154.34лв. без ДДС;

- ДЗЗД „Железница - Север“, в което са: „ГБС Инфраструктурно строителство“ АД, „Главболгарстрой“ АД и „Главболгарстрой Интернешънъл“ ЕАД – 29 985 345.00 лв. без ДДС;

- „Калистратов Груп“ ООД - 28 447 832.31 лв. без ДДС;

- „ХИДРОСТРОЙ“ АД – 33 125 154.37 лв. без ДДС;

- ДЗЗД „ОРС - М“, в което са: „МОСТКОНСУЛТ“ ООД, „ОРС ИНФРАСТРУКТУРА“ ООД – 26 697 927.86 лв. без ДДС;

Срокът за изпълнение на проектирането и строително-монтажните работи е 600 календарни дни.

Отворените ценови предложения за обособена позиция 2, в който се включва и обслужващ тунелен път при южния портал на тунел „Железница“ и площадка за хеликоптери, са на:

- ДЗЗД „АМ „Струма“-ОП2: Тунел Железница“, участници: „ГЛАВБОЛГАРСТРОЙ“ АД, „ГБС-Инфраструктурно строителство“ АД – 191 479 153.57 лв. без ДДС;

- ОБЕДИНЕНИЕ „ТУНЕЛ ЖЕЛЕЗНИЦА“, с участници: „ЕВРО АЛИАНС ТУНЕЛИ“ АД, „ИСА-2000“ ЕООД, „ПЪТПРОЕКТ“ ЕООД – 184 168 742.24 лв. без ДДС;

- ОБЕДИНЕНИЕ „АМ СТРУМА - ТУНЕЛ ЖЕЛЕЗНИЦА“, с участници „СТАНИЛОВ“ ЕООД, „ИНЖСТРОЙИНЖЕНЕРИНГ“ ЕООД, „ЛОГИСТИКА 21“ ЕООД – 174 524 519.06 лв. без ДДС;

- ДЗЗД „АМ СТРУМА ТУНЕЛ 2018“, с участници: „ДЖИ ПИ ГРУП“ АД, „ГЛОБАЛ КЪНСТРЪКШЪН“ ООД и „ВИА ПЛАН“ ЕООД – 185 370 370. 37 лв. без ДДС.

Срокът за изпълнение на проектирането и строително-монтажните работи е 1060 календарни дни.

Отворените ценови оферти за обособена позиция 3:

- „Пътстрой-92“ АД – 18 658 616.86 лв. без ДДС;

-  „ГБС Инфраструктурно строителство“ АД – 21 196 979.07 лв. без ДДС;

- ОБЕДИНЕНИЕ „ДЗЗД Стримон“ с участници: „Автомагистрали-Черно море“ АД и „ИЙ КЕЙ ДЖЕЙ БЪЛГАРИЯ КЪНСЪЛТИНГ ЕНДЖИНИЪРС“ ЕООД - 19 848 378.82 лв. без ДДС;

- ОБЕДИНЕНИЕ „ИНТЕРВИАНОВА“ ДЗЗД с участници: „БГНОВА“ АД, „ИНТЕРПРОМ“ ЕООД, „ИНЖЕНЕРИНГ ГРУП-04“ ЕООД, „ХИДРО КОНСУЛТ ИНЖЕНЕРИНГ“ ЕООД – 21 960 000.00 лв. без ДДС;

-„ПСТ Груп“ ЕАД – 18 442 297.40 лв. без ДДС.

Срокът за изпълнение на проектирането и строително-монтажните работи е 660 календарни дни.

По статията работи: Деляна Петкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (2)

0
 
2
 
2
преди 4 месеца
Няма профилна снимка
И сега е интересното:
За 720м ще дадем минимум 27млн лв
За тунел с дължина 2280м - 184 млн.лв
За 1400м - 18.5 млн лв
Входа към тунела е заврян в скат и по него се задига за да се направи мост, който ще ни излезе 27 млн лв. После следва самият тунел, който е прокаран нарочно в място, което да е тунел, а изхода би трябвало да е в Симитлишкото поле, но защо пък тогава 1400м струват 18млн.лв, след като нашите магистрали стрували по 5/6 млн .лв на километър. Думите са на ББ!!!
0
 
4
 
1
преди 4 месеца
Няма профилна снимка
Объркали сте порядъка на офертите!
Първото е за влизането в тунела което е отсечка с дължина от 720м, второто е за самият тунел и третото е за изхода от тунела с дължина 1400м (посока софия кресна).

Още от България
Тръгна делото срещу Боршош за управлението на НДК