IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Първият български мол отвръща на засилената конкуренция

Сити Център София ще се препозиционира и ще работи за изграждането на нов облик, за да привлече нови наематели

17:36 | 19.06.13 г. 2
Автор - снимка
Редактор
Първият български мол отвръща на засилената конкуренция

Състезанието между моловете в София за наематели и клиенти тече с пълна пара. Heitman - собственикът на първия съвременен търговски център у нас, който беше открит през 2006 г. - Сити Център София (CCS), е избрал ECE, която има дял в столичния Serdika Center, да проучи възможностите за препозициониране на мола.

ECE има над 40 години опит в планирането, изграждането и управлението на търговски обекти в цяла Европа. В момента компанията притежава и управлява 187 шопинг центъра на Стария континент, подчертават от Сити Център.

Изграждането на новия облик на CCS включва привличане на нови наематели, подобряване на вътрешното оформление, обновяване на главния вход и фасадата, както и обозначенията. През миналата година търговският център изпълни и проект на стойност 500 хил. лева за цялостно обновяване на осветлението и окачените тавани.

AIG Lincoln и Colliers ще продължат досегашната си дейност съответно като пропърти мениджър и лизинг

представител на търговския център. През втората половина на годината ще отвори врати и киното в мола, което беше поето от индийската компания Cine Grand.

Heitman придоби Сити Център София през 2008 г. от инвестиционния фонд Equest Balkan Properties за 101,5 млн. евро. Equest пък купи мола още преди той да отвори врати за 94 млн. евро.

Анализатори на пазара на имоти у нас говорят от месеци за необходимостта от препозициониране на старите търговски проекти, за да станат по-атрактивни за наемателите и клиентите на фона на засилената конкуренция на новите молове, които се позиционират на пазара като лайфстайл центрове.

През 2010 г. бяха открити Serdika Centre и The Mall при безпрецедентно високи нива на заетост, като те успяха да доведат и нови марки на българския пазар. Миналата година пък бяха открити няколко мола от т. нар. „трета вълна“ търговски центрове, включително Bulgaria Mall и Paradise Center в София и няколко по-малки проекта в страната, а в процес на изграждане са още един търговски център до IKEA на околовръстното шосе в столицата и два мола в кв. „Люлин“.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 22:04 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

2
rate up comment 5 rate down comment 1
Сините камъни
преди 10 години
И не купувайте глупости!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 9 rate down comment 1
stoiloff
преди 10 години
КАК ДА СПАСИМ БЪЛГАРИЯ!КАТО ФРАНЦУЗИТЕ!КУПУВАЙТЕ КАТО ТЯХ, САМО ОТ МАЛКИТЕ КВАРТАЛНИ МАГАЗИНЧЕТА!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още