Ръст на оборота от 22,8% отчита dm България за периода октомври 2015 г. – март 2016 г. (първото полугодие на новата финансова година) в сравнение със същия период на изминалата финансова година.
За подгрупата, която обхваща Австрия и 10-те държави от Централна и Източна Европа, в които веригата присъства, ръстът на оборота е 7,9%, информира компанията.
Утре dm ще открие своя 60-и магазин в България, в центъра на София.
Компанията припомня, че през последните осем месеца са открити седем нови обекта в цялата страна. Плановете на на дружеството предвиждат през 2016 г. да бъдат открити поне десет нови магазина.
Българите харчат във веригата най-много за парфюми, а най-често купуват шампоани. Това показва проучване на dm България за търсенето на дрогерийни стоки във веригата за периода октомври 2015 г. – март 2016 г.
Най-голям дял в продажбите, както по оборот, така и по количество, заемат стоките за лична хигиена.
Най-голям оборот са реализирали стоки като парфюми, бои за коса и кремове за лице. Част от тези продукти са и сред най-често купуваните стоки, а основни купувачи са жените.