Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

България

Търговският център Plovdiv Plaza отваря врати на 22 ноември

Молът ще разполага с микс от световноизвестни модни марки, който ще се разширява в идните месеци

Търговският център Plovdiv Plaza отваря врати на 22 ноември

Снимка: Plovdiv Plaza

Търговският център Plovdiv Plaza ще отвори врати на 22 ноември с микс от световноизвестни марки като Zara, H&M, ИКЕА, LC Waikiki.

Очаква се в идните месеци миксът да бъде разширен с появата на нови хитови марки почти всяка седмица до 22 март.
Сред другите големи брандове, които ще бъдат представени в мола в Града под тепетата, са Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti, Oysho, Pull&Bear, ССС Shoes&Bags, LC Waikiki и H&M, както и  International Celebrity Brands (ICB), US Polo, Sergio Barone.

Още по темата
“На 22 ноември ще бъде поставено само началото, предстоят още много изненади за Пловдив. Работим усилено и ще продължи да работим за допълването на микса от брандове и услуги, за да бъде пазаруването в Plovdiv Plaza истински вълнуващо и да расте с всеки изминал месец“, казва Къртис Кауърд, управляващ съдружник във фонда за управление на активи Arceland Group, който е собственик на търговския център.

Молът ще разполага с един от най-големите LED екрани в Източна Европа и ще предложи на посетителите 3D изживяване от ново поколение, допълва той.

Модната International Celebrity Brand (ICB)  ще открие първия си магазин в България в Plovdiv Plaza, а сред световните брандове, които ще може да се видят там, са JENNIFER LOPEZ, DKNY, GAUDI, JESSICA SIMPSON.

Първи обект в Пловдив ще открие и Massimo Zardi, предлагащ стилни мъжки и дамски обувки, чанти, кожени облекла и аксесоари от естествени материали. Търговският център ще приеме и магазините за аксесоари и бижута Invoke, Imiks и My Silver. С отварянето на търговския център на 22 ноември своя първи магазин в Пловдив ще открие и веригата за часовници SWATCH.

Търговската площ на Plovdiv Plaza е 35 хил. кв. м.В сградата му ще бъде разположен и модерен офис център, който ще разполага с разгъната застроена площ от 12 хил. кв. м, самостоятелен вход с лоби и връзка с мола. Търговският център ще има също три надземни паркоетажа с 1200 места, както и 50 външни паркоместа и 50 в подземен паркинг.

По статията работиха: Божидарка Чобалигова, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от България
Собственикът на T-Market планира да открие до 140 нови магазина през 2019 г.