Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Други

Кризата с коронавируса остави тонове храна в складовете на доставчиците

Множество доставчици се опитват да продават храна директно на потребителите, но отнема време да пренасочат сложните си вериги на доставка

Кризата с коронавируса остави тонове храна в складовете на доставчиците

Снимка: Bloomberg

Франко Фубини, който основава Natoora - компания за търговия с плодове и зеленчуци, обикновено таксува по-скъпо  известните готвачи за внимателно отглеждани продукти като бели праскови от Италия или сицилиански нарове, пише Bloomberg. 

Още по темата

През последните седмици обаче продажбите на компанията се свиват. След като потребителите изпразниха рафтовете по магазините, търговци като Natoora, която купува от над 400 ферми в Европа и САЩ, се борят да продават храна, която обичайно купуват хотели или ресторанти.

“Ситуацията е немислима”, заяви Фубини в интервю от Ню Йорк. “В САЩ ситуацията е много критична за малките производители. Много критична. Тя е все по и по-предизвикателна”, коментира той.

Множество доставчици се опитват да продават храна директно на потребителите, но отнема време да пренасочат сложните си вериги на доставка и да се справят с новите изисквания за съхранение и дистрибуция на стоки.

Natoora, която снабдява някои от най-известните ресторанти в света, включително тези на Гордън Рамзи, заяви, че за момента дава непродадената храна на благотворителни организации и църкви. Тя също така се опитва да продаде повече продукти в магазините и е стартирала приложение за доставка на храна на домакинствата като начин на компенсира част от изгубените приходи.

Все пак обаче са необходими множество клиенти на дребно, които да могат да заместят ресторантите. “Средно голямо квартално заведение в Лондон купува около 100 тона плодове и зеленчуци годишно”, изчислява Фубини.

“Приходите ни в Париж се понижиха до 0, в Ню Йорк - почти до 0”, посочва той. Продажбите в ресторантите генерират около две трети от общите приходи на компанията, които се очаква да са 45 млн. паунда (52.8 млн. долара) тази година.

Цялата статия може да прочетете на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.

По статията работи: Екип на Bloomberg TV Bulgaria

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Други
Г-7 удължи дълговия мораториум за най-бедните страни