IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Дружества на ЧЕЗ преминаха втори одит на системите за управление на качеството

Одиторски екип от "ТЮФ Рейнланд България" е проверил документацията и практическото прилагане на системата за управление на качеството

09:49 | 09.09.20 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

Три от дружествата на групата ЧЕЗ в България - „ЧЕЗ Разпределение България“ АД, „ЧЕЗ България“ ЕАД и „ЧЕЗ Електро България“ АД, успешно преминаха през втори надзорен одит на системите за управление на качеството за потвърждаване на стандарта ISO 9001:2015, съобщиха от групата.

Одиторски екип от сертифициращата компания “ТЮФ Рейнланд България” ЕООД е проверил документацията и практическото прилагане на системата за управление на качеството, като е проследил работните процеси в различните звена на компаниите. Външните одитори са изразили удовлетворение от установената ефективност на системите за управление на качеството, изпълняваните процеси, високата степен на ангажираност и добра организация на служителите на ЧЕЗ.

По-рано тази година още две дружества на ЧЕЗ в България успешно защитиха интегрираните си системи за управление. „ЧЕЗ Трейд България" ЕАД получи сертификати, че прилага стандартите: ISO 9001:2015 за управление на качеството; ISO 14001:2015, който гарантира, че дружеството е внедрило най-високи стандарти за управление на околната среда; както и сертификат за новия международен стандарт ISO 45001:2018 за управление на здравето и безопасността при работа. През май тази година дружеството се сертифицира и по стандарта за енергиен мениджмънт ISO 50001:2018.

ЧЕЗ ИКТ България“ ЕАД също защити сертифицираните системи съгласно международните стандарти ISO 9001:2015 за управление на качеството и ISO 27001:2013 за управление на сигурността на информацията.

„Резултатите от одитите доказват, че компаниите на ЧЕЗ в България безкомпромисно спазват утвърдените международни стандарти за управление на качеството, което ни позволява да постигаме по-добро обслужване на клиентите и ефективност на бизнес процесите“, коментира Душан Рибан, главен оперативен директор на „ЧЕЗ България“.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 18:48 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още