Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Европа

IAG остава позитивна за растежа на печалбата си до 2023 г.

Собственикът на британските авиолинии British Airways запазва целта си за марж на оперативната печалба от 12 до 15%,

IAG остава позитивна за растежа на печалбата си до 2023 г.

Снимка: Архив Ройтерс

Корпорацията IAG, която е собственик на британските авиолинии British Airways, заяви, че повечето от финансовите ѝ цели за 2019-2023 г. съвпадат с обявените в дългосрочния ѝ план през миналата година. Така компанията запазва целта си за марж на оперативната печалба от 12 до 15%, съобщава Ройтерс.

Групата, която притежава още Iberia, Aer Lingus и Vueling, публикува положителни перспективи в петък въпреки рязкото поскъпване на петрола тази година. Компанията продължава да се представя по-добре от конкурентните европейски авиолинии Lufthansa и Air France-KLM.

Още по темата

Насоките на IAG, чиито акции поскъпнаха с 3% в началото на сесията, показват, че средната печалба на акция ще се увеличава с над 12% годишно от 2019-2023 г., което съответства на миналогодишните прогнози.

Тя повиши перспективите си за базисната годишна печалба средно до около 7,2 млрд. евро от 6,5 млрд. евро.

Главният изпълнителен директор Уили Уолш и други представители на висшия мениджмънт ще представят прогнозите пред инвеститорите в Лондон по-късно днес.

За 2018 г. IAG заяви миналата седмица, че годишната печалба ще нарасне с 200 млн. евро. За сравнение, прогнозите на Lufthansa за коригираната печалба тази година показва лек спад спрямо рекорда от 2017 г.

Air France-KLM се бори през последната година със скъпи стачки, преди най-накрая да сключи сделка с профсъюзите през октомври. Тя среща сериозна конкуренция от нискотарифните превозвачи и от IAG и Lufthansa, но не успява да преструктурира разходите и услугите си, както те.

В прогнозите си IAG повиши очакванията си за капиталовите разходи до 2,6 млрд. евро годишно от 2,1 млрд. евро годишно и че ще увеличи общия брой на предлаганите места на километър – мярка за капацитета, с 6% годишно спрямо 5% по-рано.

Тя не предостави допълнителни детайли за увеличението на капацитета, което ще включва бързо разрастващия се нискобюджетен превозвач Level.

Компанията не предостави и актуализация на плановете си по отношение на Norwegian – авиолинията, която отхвърли две предложения за придобивания от IAG тази година.

По статията работиха: Виктория Тошкова, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Европа
BNP затваря швейцарския си бизнес за финансиране на търговия със суровини