Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Европа

Pepco залага на мащабна експанзия на магазините си

Компанията няма да повишава цените въпреки инфлацията

Pepco залага на мащабна експанзия на магазините си

Снимка: pepco.eu

Търговецът на дребно Pepco Group залага на бързо разширяване на мрежата си от магазини и на строг контрол на разходите, за да подкрепи резултатите си, обяви главният ѝ изпълнителен директор, след като компанията отчете ръст на тримесечните си приходи, предава Ройтерс.

Собственикът на дискаунтърите PEPCO и Dealz отчете 12% ръст на общите си тримесечни приходи при постоянни валути и 0,7% повишение на приходите от продажби.

След обявяването на резултатите цената на акциите спадна с 3,8% до 42,58 злоти (10,77 долара) за брой, близо до цената от първичното публично предлагане и до историческо дъно. Причина за това понижение са притесненията за потребителското търсене и прекъсванията във веригите на доставките, твърди анализаторът на mBank BM Януш Пиета.

Pepco Group заяви, че след като се е справила с най-важното си търговско тримесечие, е уверена, че ще постигне ръст на печалбата до исторически нива.

Въпреки все по-голямото насочване на търговците към онлайн търговията, групата залага на разширяването своите физически магазини и придържането към текущите си цени, въпреки ускоряващата се инфлация, в опит да привлече клиенти и да се сдобие с по-голям пазарен дял.

Още по темата

„Простата математика показва, че много други неща, за които нашите клиенти харчат пари, са поскъпнали. От тази гледна точка според мен е особено нелогично да повишаваме цените, тъй като хората имат по-малко средства, които да харчат при нас, вместо повече“, твърди Анди Бонд.

Бонд, който се оттегля от поста си в края на март по здравословни причини, отбелязва, че подобен подход изисква дисциплина на разходите, като посочва дистрибуцията, управлението на магазините и ефективността на веригата на доставките като области, от които може да се спести.

Pepco Group отчете рекордно тримесечие що се отнася до отварянето на нови магазини – 161, като 146 от тях са под бранда PEPCO. Много от тези търговски обекти се намират в стратегически важни пазари в Западна Европа като Италия, Австрия и Испания.

„Очакваме през годината да отворим повече магазини, отколкото пазарът очаква“, твърди Бонд. „Не бих искал да дам точна бройка, но със сигурност ще са значително повече от 400”.

Групата, която се листна на борсата във Варшава през май, заяви, че приходите ѝ за периода октомври-декември са достигнали 1,35 млрд. евро.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Аспарух Илиев

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Европа
Високите цени на торовете притискат европейските земеделци