Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Европа

RBS предупреди близо 3 хил. свои клиенти да си изберат друга банка

Клиенти, използващи трансакционните услуги на банката в глобален план, от началото на 2017 г. могат и да се окажат със закрити сметки

Royal Bank of Scotland Group Plc (RBS) предупреди около 3 хил. свои клиенти, използващи трансакционни услуги в глобален план, да побързат с търсенето на друга банка, посочва Bloomberg.

Базираният в Единбург кредитор писа на останалите си клиенти извън Обединеното кралство и Ирландия, за да им каже, че след 31 декември 2016 г. могат и да нямат достъп до разплащателните си сметки, управлението на парите и услугите по търговско финансиране.

Банката работи с близо 7 хил. свои клиенти от 32 страни от над 18 месеца, за да си намерят алтернативни банки, тъй като излиза от този бизнес. Повече от половината от тях вече са се преместили.

Някои мултинационални компании, измежду които Royal Dutch Shell Plc, ще трябва да потърсят други банки заради решението на главния изпълнителен директор Рос Макевън да излезе от бизнеса с трансакционно банкиране извън Великобритания и Ирландия.

RBS подписа формално споразумение с BNP Paribas SA да прехвърли клиентите си, използващи трансакционни услуги в чужбина, към френската банка миналата година, а конкурентите се опитват да привлекат клиенти.

RBS е решила да излезе от бизнеса с трансакционно банкиране извън Великобритания и Ирландия, защото инвестицията за обслужване на клиентите е много скъпа, а банката няма да получи адекватна печалба.

Въпреки че банката ще помага на клиентите при преместването, ще настъпи момент, в който няма да има друг избор, освен да деактивира сметките.

По статията работиха: Свилен Колев, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Европа
Европейските борси изпратиха смесена сесия