Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Хай-тек

Да направиш заведение за вманиачените в Instagram

Crate Cafe е раят за пристрастените към социалната мрежа и вече се радва на 47 хил. последователи

Да направиш заведение за вманиачените в Instagram

Снимка: Архив Ройтерс

Собственичката на кафене Мари Сутея, която е над 50-годишна, може би прекарва също толкова време в Instagram, колкото нейните пристрастени към социалната мрежа деца, които са на по над 20 г., пише CNBC.

За Сутея Instagram наистина е нещо ключово.

Бившата учителка се е преместила от Австралия в Бали, Индонезия, където е отворила Crate Cafe, известно като “Раят на инстаграмърите” сред туристите, чужденците и местните.

Още по темата

Сутея създава Crate по начин, по който да привлече потребителите на социалната мрежа. Бистрото е минималистично и светло. Естествена светлина влиза директно в ресторанта. Изложени са уникални произведения на изкуството, а ястията се поднасят така, че да са перфектни за снимка.

“Всеки може да приготви бекон и яйца”, коментира тя. “Но как да ги направите така, че която и снимка да видите, да знаете, че това са яйца и бекон от Crate?”. 

По-голямата част от бизнеса ѝ е свързана с клиенти, които откриват ресторанта през Insatgram. Акаунтът му в приложението за споделяне на снимки и видео вече има над 47 хил. последователи и включва комбинация от храна и хора, позиращи преди да похапнат апетитните ястия.

Сутея не използва други социални мрежи като Facebook и Twitter, за да рекламира ресторанта си.

“Хората си говорят в Instagram. Така че е нужно да ви споменават в Instagram, имейли и да имате уебсайт”, твърди тя. “Наистина ли се нуждаете от нещо повече?”.

След началото си през 2010 г., сега Instagram има повече от 1 млрд. активни потребители месечно и 500 млн. активни потребители на Stories, твърди компанията. Наскоро приложението пусна нова функция - Checkout, което позволява на потребителите да пазаруват продукти без да напускат приложението. Checkout се тества в САЩ с брандове като Adidas, H&M и Warby Parker.

Сутея пък непрестанно се опитва да разнообрази преживяването на посетителите в Crate. Понякога тя вика диджей за уикендите или предлага специално меню от неща, които “заслужават да влязат в Instagram”.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (1)

0
 
0
 
1
преди 6 дни
Искам да го посетяяя.

Още от Хай-тек
Изкуствен интелект ще прогнозира водните конфликти по света