IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Tiffany - първата луксозна марка, която дебютира в Snapchat

С този ход компанията инвестира в дългосрочен план

14:25 | 12.08.16 г.
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Луксозните марки обикновено не са пионери в дигиталния пейзаж, особено когато става дума за платформи като Snapchat. Но именно това направи производителят на луксозни бижута Tiffany, като инвестира над 700 хил. долара в стартирането на геофилтър кампания в платформата, пише сайтът We Are Social Media.

Геофилтрите #LoveNotLike на Tiffany вече са пуснати във всичките 93 магазина на компанията в САЩ, а фирмата също така инвестира и във видео реклами в Snapchat и изграждането на база от последователи на своя профил @TiffanyOfficial.

Защо компанията избра Snapchat?

На пръв поглед Snapchat може да изглежда странно решение за луксозна марка. Приложението е известно с това, че привлича младежите, родени след 1996 г., които до голяма степен не могат да си позволят да пазаруват в Tiffany. А дори и да обхване поколението Y (родените между 1977 и 1995 г.), компанията едва ли ще успее да оправдае огромната си инвестицията. А по-забавното е, че Tiffany избра Twitter, за да обяви старта на кампанията си в Snapchat.

Защо е необходимо все пак? Защото компанията гледа напред: днешните последователи могат да се превърнат в следващите ѝ клиенти, а привличането на младите хора, които са лоялни на марките, със сигурност ще бъде от полза на Tiffany в дългосрочен план.

Геофилтърът #LoveNotLike е всичко, което можете да очаквате от брандиран филтър. Отгоре стои логото на Tiffany, като са включени и тюркоазени сърца и надпис „Return to Tiffany Love”.

Дали кампанията ще постигне успех?

Все още е рано да се каже дали много потребители ще харесат и ползват филтрите, но кампанията вече има голямо влияние върху имиджа на Tiffany и как компанията комуникира с потенциалните си клиенти.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 09:44 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още