IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Walmart внедрява триизмерна виртуална обиколка за пазаруване на сайта си

Американският гигант в търговията на дребно налива милиарди долари, за да засили електронната си търговия

15:29 | 28.06.18 г.
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Walmart</em></p>

Снимка: Walmart

Най-голямата верига магазини за търговия на дребно в света Walmart заяви късно в сряда, че въвежда триизмерна виртуална обиколка за пазаруване на сайта си, за да помогне на потребителите да разглеждат и избират продукти за домовете си, предава Ройтерс.

Новата функция ще позволи на потребителите да правят виртуална обиколка на обзаведен апартамент, който показва около 70 продукта на национални марки в допълнение на предложенията на собствения бранд на Walmart.

Компанията обяви, че от юли ще позволи на потребителите до добавят група продукти в кошница, което ще им гарантира завършен облик на техните апартаменти и къщи.

Новината бе обявена в момент, в който търговците на дребно търсят технологични новости, за да подобрят изживяванията на потребителите във физическите магазини и при онлайн пазаруването.

Американският гигант в търговията на дребно харчи милиарди долари, за да засили електронната си търговия и наскоро обяви партньорства с логистични компании, за да доставя поръчките направени онлайн.

Технологичният инкубатор на Walmart – Store No 8, купи стартъпа в сферата на виртуалната реалност Spatialand през февруари, за да създава продукти с виртуална реалност за магазините и сайта на търговеца.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 10:59 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още