IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Lenovo залага на щандове за тестване на новите ѝ устройства

Компанията пуска Moto Z2 Play в България в края на месеца

19:02 | 15.09.17 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Lenovo</em></p>

Снимка: Lenovo

Подобно на китайските си конкуренти от Huawei и Xiaomi, Lenovo ще заложи на щандове, на които потребителите могат да тестват устройствата с марката Motorola. Това разкри Владислав Иванов, генерален мениджър на Motorola за Югоизточна Европа, в рамките на събитие за медии, проведено в Букурещ.

По думите му целта е да се подобри потребителското преживяване и хората да имат по-близък контакт с устройствата, преди да се спрат на модела, който искат да купят.

Иванов заяви, че оттук насетне компанията ще инвестира повече в България и Румъния, като целта е да превърне брандовете си в по-видими на двата пазара.

Като цяло плановете са Motorola да продължи да развива петте си серии от устройства, като целта е да могат да се предложат продукти за всички потребители на пазара. От компанията посочват, че от 2014 г. досега е извършена интеграцията на Motorola в Lenovo, като всички продукти вече се развиват в САЩ.

В Букурещ беше премиерата за Югоизточна Европа за най-новия смартфон на компанията – Moto Z Play, който по думите на Владислав Иванов ще се появи в България съвсем скоро – в края на септември или в началото на октомври. Засега не е фиксирана конкретна дата за премиерата на българския пазар. Предвижда се всяко устройства да се предлага в пакет заедно с един модул – Moto Mod по избор.

Целта на новите щандове, на които ще заложи фирмата, е потребителите да тестват различните модули на устройствата. Вече е ясна и цената, на която те ще се предлагат. Цената на Moto Z Play без договор ще е под 1000 лева, а тези на модулите са различни. 360-градусовата камера ще се продава за 449 лева, колонката JBL ще е около 120 лева, а геймапaд – около 169 лева, разкри Иванов.

На въпрос дали цената на камерата не е висока за българския пазар, Иванов коментира, че е висока, но тя има смисъл за телекомите, които ще могат да я продават заедно с пакети за данни, така че модулът да бъде по-достъпен.

По думите му до момента са продадени над 4 млн. Moto Z телефона.

„Това ни дава голяма увереност в следващите ни стъпки“, коментира той.

Активираните модули за Moto пък са около 1 млн.

“Това е голямо число и показва, че сме на прав път“, обясни Иванов.

Той разкри, че компанията има амбиции да разработва технологии, които променят начина, по който се потребяват те като цяло. Освен това Lenovo дава ясни заяви, че иска да е сред топ 3 играчите на пазара.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 00:44 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Хардуер виж още

Коментари

Финанси виж още