Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Хардуер

Пандемията е насърчила американците да купуват умни джаджи

Над една трета от тях обаче признават, че се чувстват затруднени от високия брой устройства и абонаменти, които трябва да управляват

Пандемията е насърчила американците да купуват умни джаджи

Снимка: SeongJoon Cho/Bloomberg

Пандемията е засилила използването на технологични джаджи в средностатистическото американско домакинство в САЩ до 25 свързани устройства, спрямо 11 през 2019 г., включително лаптопи, смартфони, устройства за стрийминг, интелигентни телевизори, слушалки и игрови конзоли, става ясно от нов доклад на Deloitte.

Домът на американците се превърна в център на дейности на фона на ученето от вкъщи, играенето на онлайн и работа на възрастните от дома, които провеждат много видео разговори, пазаруват дигитално и провеждат виртуално срещи дори с лекари.

„Началото на пандемията на COVID-19 беше като машина на времето, която внезапно ни задвижи десетки години напред в бъдещето“, казва Пол Силвърглайт, заместник-председател на Deloitte, мултинационалната компания за консултантски услуги, цитиран от Ройтерс.

„Това промени начина, по който взаимодействаме с нашите свързани устройства, като в крайна сметка помага на потребителите, доставчиците на здравни услуги, образователните специалисти, технологичните иноватори и други да се адаптират и дори да създават нови иновации за ежедневието ни", казва той.

Фитнесът се появи като ключова тема в проучването на Deloitte, като 58% домакинствата са разполагали с интелигентен часовник или фитнес тракер, докато 14% от собствениците на устройства са купили своите фитнес приспособления след началото на пандемията.

Около 55% от хората използват своите приспособления за измерване на стъпки при ходене и спортни постижения, проследяване на състоянието на сърцето и наблюдение на съня и калориите.

На фина на увеличаването на броя на устройствата над една трета от анкетираните признават, че се чувстват затруднени от високия брой устройства и абонаменти, които трябва да управляват.

 
 

По статията работи: Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Хардуер
Въпреки проблема с чиповете пазарът на смартфони расте