Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Хардуер

Последните модели iPhone набират скорост в по-късните месеци от представянето си

iPhone X е бил най-продаваният модел през всяка една седмица от последното тримесечие

Последните модели iPhone набират скорост в по-късните месеци от представянето си

Снимка: Ройтерс

Най-новата линия телефони на iPhone може да не стартира с импулса, с който инвеститорите очакваха, но според анализатори представянето им след това е силно.

По-голяма част от потребителите на iPhone избират телефони от последната серия в сравнение с преди година и избора им от последната тогавашна серия.Проучването е изготвено от компанията M Science, която борави с алтернативни данни като активирането на мобилни устройства.

С други думи през май тази година потребителите на iPhone са били по-склонни да изберат някои от най-новите модели на компанията Apple в сравнение със същия период от 2017 г., посочват анализаторите.

Още по темата

„Не видяхме това през първите шест месеца от жизнения цикъл“, заяви Мат Гудман, анализатор от M Science, чиято компания следи месечните продажби на iPhone по целия свят. През по-голямата част от текущия си цикъл iPhone се представя по-слабо в сравнение с предишната серия на относителна база. „Смесеното преминаване към по-нови устройства има положителни последици за средната продажна цена”, добави Гудман.

Изпълнителният директор на Apple Тим Кук сподели на последния конферентен разговор по поводе финансовия отчет през май, че iPhone X е бил най-продаваният модел през всяка една седмица от последното тримесечие, което потвърждават и данните на M Science.

“Част от това се случва, защото предстои освежаване от страна на iPhone X, а хората, които желаят да похарчат 1000 долара и повече, вече са направили това“, сподели Гудман пред Market Watch.

Една определена точка от отчетната информация на M Science се отнася за iPhone 6, който „бележи истинско съживяване“, както го определя Гудман. Моделът, пуснат от Apple през 2014 г., се представя добре при предплатените услуги и е евтина опция за развиващите се пазари, допълва той.

Моделът има дял между 5% и 10% от глобалните продажби през май, информира MarketWatch по данни на M Science.

Гудман казва, че и средният период на използване на определен модел на iPhone нараства до 727 за текущия цикъл спрямо 697 дни при предишния и 667 дни по време на "суперцикъла" от 2014 до 2015 г.

По статията работиха: Аспарух Илиев, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

Коментари (0)


Още от Хардуер
Великобритания ще изгражда свой собствен космодрум