Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Хардуер

Производителят на телефони Nokia се цели към челните позиции на пазара

HMD Global се радва на добро представяне в Централна и Източна Европа и очаква тази тенденция да се запази

Производителят на телефони Nokia се цели към челните позиции на пазара

Флориан Сейше (вляво) и Алберто Матроне. Снимка: © Philipp Lipiarski 

“2018 г. е ключова за HMD Global, защото искаме да влезем в челните позиции на пазара на смартфони и тази година искаме да ускорим темпа си на растеж“, обяви главният изпълнителен директор на HMD Global Флориан Сейше в рамките на медийно събитие във Виена.

Финландската компания, която придоби правото да произвежда смартфони с марката Nokia, за една година разшири дейността си и започна да предлага устройствата си в 80 държави по света, като за целта разчита на партньорства с около 600 търговци на дребно.

„За една година пуснахме 11 нови телефона с марката Nokia. Искаме да предлагаме телефони, които отговарят на ДНК-то на Nokia”, коментира още Сейше. „За 12 месеца успяхме да продадем 70 млн. устройства“.

По думите му основните приоритети на компанията за тази година са три. На първо място – да разшири портфолиото си от предложения. Същевременно HMD Global иска да засили присъствието си на ключови пазари, но и да навлезе в други. В плановете на фирмата влизат и инвестициите в иновации, макар че на този етап от компанията не разкриват в какъв размер ще са те.

Още по темата

Според Алберто Матроне, вицепрезидент на HMD Global за Източна Европа, в Централна и Източна Европа има традиционно силни пазари за Nokia, ето защо компанията ще продължи да разчита на доброто си представяне в тях.

От гледна точка на смартфоните, изпълнителният директор Флориан Сейше обяви, че компанията е решила да се насочи към онези части от пазара, в които смята, че е по-силна.

Той подчерта силното партньорство на HMD Global с Google във връзка с решението на финландската фирма новите ѝ устройства да предлагат месечни ъпдейти за Android, като фокусът ще пада върху сигурността.

Във връзка с пускането на пазара на обновена версия на един от добре познатите модели – Nokia 8110 с 4G Сейше подчерта, че това е особено важен ход за HMD Global.

“Имаме късмета да разполагаме с толкова емблематични модели, които се харесват на потребителите. Това е един много важен елемент от бизнеса ни“, коментира още той. В допълнение той посочи, че компанията разполага с още стари модели, на които може да вдъхне нов живот.

„Винаги слушаме нашите клиенти, така че решението за пускане на устройства, е свързано изцяло с тях“, обясни той.

С пускането на новите Nokia 8 Sirocco, Nokia 7 Plus, Nokia 6, Nokia 1 и с възраждането на Nokia 8110 HMD Global смята, че вече има предложения за всички потребители на пазара, независимо към кой сегмент се насочват.

По статията работиха: автор Елена Кирилова, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Хардуер
Китай настоява за отмяна на заповедта за арест на директорката на Huawei