IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Родителите в САЩ ще похарчат повече за мобилни джаджи за децата си тази година

Разходите за компютри преди новата учебна година намаляват, за разлика от тези за мобилни устройства

11:13 | 10.07.19 г.
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

Изглежда повече деца от всякога ще имат смартфон или таблет тази есен, когато дойде време за училище в САЩ, пише Bloomberg.

За първи път разходите на домакинствата за електронни джаджи ще надминат тези за компютри и хардуер през училищния сезон, според доклад на Deloiite.

Очаква се американците да дадат 3,6 млрд. долара за устройства, включително носими такива, и планове за мобилни данни, докато родителите и учениците се подготвят за предстоящата учебна година. Сумата е с 800 млн. долара повече от похарченото миналото лято, което представлява ръст от 29 на сто. За сравнение, разходите за хардуер, като компютри например, ще са 3,1 млрд. долара.

Един на всеки петима пазаруващи, които планират да купят електронни джаджи, се очаква да похарчи средно 305 долара за такива продукти, или с 13% повече спрямо миналата година. Междувременно разходите за компютри и хардуер се очаква да се свият с 4,3 на сто до средно 286 долара.

Младите американци все повече използват смартфони, отчасти заради натиска от околните, но и заради факта, че технологиите стават все по-добри през последните години, казва Род Сайдс, вицепрезидент в Deloitte.

По думите му все по-малки деца се сдобиват с мобилни телефони.

Тази година общите разходи преди старта на учебната година ще нараснат леко до 27,8 млрд. долара, а семействата ще похарчат средно по 519 долара на домакинство за целта, допълват от Deloitte.

Вижте още технологични новини във видеото на Bloomberg TV Bulgaria!

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 08:46 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Хардуер виж още

Коментари

Финанси виж още