IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Nike иска да защити търговската си марка за виртуални стоки

Компанията прави това, докато продажбите на цифрови продукти стават все по-популярни

12:43 | 02.11.21 г.
<p>
	<em>Снимка: Bloomberg L.P.</em></p>

Снимка: Bloomberg L.P.

Американската компания за спортни стоки Nike се опитва да защити марката си за различни виртуални стоки в Съединените щати, включително обувки и дрехи, докато дигиталните продукти стават все по-популярни, пише Bloomberg.

Гигантът за спортни стоки е подал четири заявки до Службата за патенти и търговски марки в САЩ на 27 октомври, за да защити марките си в категории като „виртуални стоки за изтегляне“ и свързани услуги за магазини и развлечения.

Цифровите артикули, изброени в документите, включват шапки, очила, чанти, раници и спортна екипировка. Заявките са на база намерение за използване и няма да бъдат завършени, докато не се стигне до търговска употреба.

Виртуалните стоки, включително облеклото, привличат все по-голям интерес, тъй като потребителите се интересуват все повече от дигитално изкуство и скинове за видеоигри – тоалети и аксесоари за виртуални герои – за популярни заглавия като Fortnite и NBA 2K.

Освен това марките продават дигитални активи като незаменими токени (NFT) – цифрови стоки, които са верифицирани чрез блокчейн технология. NFT колекция на Dolce & Gabbana събра около 5,7 млн. долара на търг през октомври.

Представител на Nike не е отговорил веднага на запитването за коментар отвъд обичайното работно време.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 17:29 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още