IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Ангелкова подготвя мащабна маркетингова кампания през 2019 г.

Предвидени са множество комуникационни кампании в онлайн каналите на водещи световни политематични медии

16:04 | 20.07.18 г.
<p>
	Рилският манастир <em>Снимка: Investor.bg</em></p>

Рилският манастир Снимка: Investor.bg

Министерството на туризма планира мащабна маркетингова кампания през 2019 г. В Годишната програма за Национална туристическа реклама са заложени редица активности, с които очакваме да привлечем още повече посетители в страната. Това каза министърът на туризма Николина Ангелкова при отриването на заседанието на Националния съвет по туризъм, информират от пресцентъра на ведомството.

Предвидени са множество комуникационни кампании в онлайн каналите на водещи световни политематични медии като CNN, BBC, Euronews и световни туристически медии като National Geographic и Travel Channel. Заложени са участия в редица международни туристически борси и изложения в страната, като всички те са съобразени с нуждите и интересите на бизнеса.

Припомняме, че Министерството на туризма ще може да харчи повече за национална реклама тази година, след като кабинетът одобри по-висок разходен таван за комуникационна кампания на Министерството на туризма за 2018 г. През настоящата година ведомството ще може да поема допълнителни разходи до 4,7 млн. лв. за комуникационни кампании за сметка на следващите три години.

Един от акцентите в работата на министерството е внедряването и все по-честото използване на новите технологии не само в дейността на администрацията, но и при популяризирането на България, коментира министърът. Има заложени инициативи за промотиране на възможностите за туризъм и на вътрешния пазар. 

Основна цел в работата на министерството е ежегодно да се увеличава броя на посещенията, като се постигне един устойчив тренд на нарастване, коментира министър Ангелкова. И допълни, че националната реклама е от изключителна важност за запазване на темповете на нарастване. А резултатите за първите 5 месеца на годината са обещаващи, че и през 2018 г. ще постигнем позитивни резултати, посочи министърът.

В периода януари-май чуждестранните туристически посещения у нас са над 2,436 млн. по данни на НСИ. Техният брой е с 11,1% повече спрямо същия период на миналата година. А само през май 2018 г. ръстът на чуждестранните посещения у нас е с 15,8% в сравнение с месец май миналата година.

Повече от 1,6 млрд. лв. са приходите от международен туризъм за петте месеца на 2018 г., съобщи министър Ангелкова. Отчита се и нарастване от 10,7 на сто спрямо същия период година по-рано. Само през месец май надхвърлят 500 млн. лв., като се отбелязва нарастване от повече от 10%.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 04:59 | 06.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още