IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

БДЖ боядиса теснолинейката Септември-Добринище заради реклама

Това е първият подобен голям рекламен проект на БДЖ, като такава практика вече има в много други видове обществен транспорт

16:14 | 28.06.21 г. 2
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	Снимка: БДЖ</p>

Снимка: БДЖ

Влакът по теснолинейката Септември-Добринище пътува с изцяло нова визия от днес, след като БДЖ отдаде вагоните на производителя на бирата „Пиринско“. 

Това е първият подобен голям рекламен проект на БДЖ, като такава практика вече има в много други видове обществен транспорт. Проектите за отдаване на площи с рекламна цел са включени отдавна в маркетинговата стратегия на дружеството, а резултатът от положените усилия за преодоляване на купища административни пречки е реализирането на първия проект от такъв мащаб, се посочва в съобщението на дружеството.

Отдаването на площи за реклама е възможност за реализиране на допълнителни доходи за БДЖ, които да бъдат инвестирани в процесите за подобряване на железопътната услуга. От железницата не посочват обаче какви са приходите от конкретния проект.

Освен брандирането на влака представителите на българската бира ще облагородят районите около жп гари и спирки по маршрута на теснолинейката, като ще изградят кътове за отдих с дървени маси и пейки и маршрутни туристически табели.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:42 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

2
rate up comment 0 rate down comment 1
doba
преди 2 години
Който плаща, той поръчва музиката.Пътувал съм Септември-Банско веднъж, повече няма да повторя(да не се заричам).
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 4 rate down comment 1
Пешко К.
преди 2 години
Страхотно - реклама на царевична бира в Родопите, именувана на Пирин.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още