Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

Близо 550 хил. българи са посетили черноморските курорти през лятото

Над 2,5 млн. наши сънародници са пътували в страната от началото на годината, а чуждестранните туристи са около 1,1 милиона

Близо 550 хил. българи са посетили черноморските курорти през лятото

Снимка: БГНЕС

Близо 550 хил. са българите, посетили черноморските курорти през лятото. Това обяви вицепремиерът и министър на туризма Марияна Николова при среща с представители на Сдружение "Рафаел-инфо-култура&туризъм" - Бургас, съобщават от министерството.

За Николова това е безспорен успех, който се дължи на професионализма на бизнеса и стриктното спазване на противоепидемичните мерки.

Въпреки трудния летен сезон, белязан от изключително тежката световна криза от COVID-19, редица представители на бизнеса продължиха да работят и проявиха гъвкавост, отбеляза тя. В някои курортни зони по Южното Черноморие дори бяха регистрирани 20 на сто ръстове на туристи, посочи вицепремиерът. 

Още по темата

Тя обърна внимание на факта, че много българи избраха да почиват у нас въпреки пандемичната обстановка. Над 2,5 млн. наши сънародници са пътували в България от началото на годината, а  чуждестранните туристи са около 1,1 милиона.

Ще разчитаме българите да изберат зимните курорти и да подкрепят сектора в следващите месеци, както и да подготвят по-добър летен сезон 2021 г., посочи още министърът на туризма.

България трябва да се утвърди като целогодишна дестинация, която предлага не само море и ски ваканции, но и много интересни маршрути за балнео-, СПА, културно-исторически, зелен планински, гурме и др. видове туризъм, подчерта още министърът. Тя приветства идеята на сдружението да се създаде професионално предаване за туризъм, което ще се реализира във видеоплатформа и ще обхваща теми от цялата страна.

Според представителите на сдружението България отдавна е дестинация за четири сезона, но светът все още няма достатъчно информация за това. Рекламата трябва да е комплексна и да се насочи към конкретните райони. Организацията работи и по други проекти за промотиране на страната, сред които и "Странджански села".

 

По статията работиха: Евгения Маринова, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (1)

0
 
3
 
1
преди 1 месец
Няма профилна снимка
"За Николова това е безспорен успех, който се дължи на професионализма на бизнеса и стриктното спазване на противоепидемичните мерки."

Това се дължи на проблемите да отидат в Гърция, Турция и др. страни, а не на "професионализма на бизнеса"

Още от Икономика и политика
Пускат за движение отсечката от Южната дъга на София от "Тракия" до Герман