Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

Борисов: Държавата може да подкрепи туризма със субсидиране на чартърните полети

Друг голям стимул за туризма ще бъде доизграждането на магистрала "Хемус", смята премиерът

Борисов: Държавата може да подкрепи туризма със субсидиране на чартърните полети

Премиерът Бойко Борисов. Снимка: Министерски съвет

Според премиера Бойко Борисов държавата може да подпомогне туризма чрез субсидиране на чартърните полети, каквато практика има в Гърция, Хърватия, Турция.

Очаквам браншът да посочи точно начина, по който можем да направим това, заяви министър-председателят в черноморския комплекс "Албена" при откриването на нова мултифункционална зала. По думите му държавата може да задели десетина-петнадесет милиона лева и да подели разходите за чартърите с местните власти.

Борисов добави, че друг голям стимул за туризма ще бъде доизграждането на магистрала "Хемус", която ще доведе повече летовници на Северното Черноморие. С цената на всичко до 2021 година навсякъде по трасето ще строим, ще асфалтираме и ще има готови отсечки, каза Бойко Борисов.

Премиерът заедно с финансовия министър Владислав Горанов и ръководители на курорта прерязаха лентата на новата зала "Перуника хол" на 50-ата годишнина от откриването на "Албена". Новата зала, която има капацитет от 1000 места, ще бъде център на конгресни, културни и спортни събития.

/БТА/

По статията работи: Божидарка Чобалигова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (8)

0
 
0
 
8
преди 11 месеца
Няма профилна снимка
Амииии имаше нещо наречено АМ Черно Море, дали пък тя няма да е по полезна за черноморския туризъм от Хемус? Не че съм експерт но черноморски туризъм - магистрала Черно Море, някакси звучат ми подобно, може би ще имат нещо общо, само предполагам разбира се!
0
 
0
 
7
khao до: Sokratus
преди 11 месеца
Няма профилна снимка
и каква е разликата, кое точно ще субсидира държавата ?
другата ти идея пак ми се струва неприложима, при положение че трафика е сезонен то той се обслужва с чартъри, а не с редовни линии.
аз колкото пъти съм ходил на организирана почивка винаги полвта е бил с някъв чартър дето не съм го чувал... в тоя бизнес конкуренцията не е в масовото предлагане.
1
 
1
 
6
преди 11 месеца
Няма нужда от спонсориране, а от ниски летищни такси! Ако таксата е €5 на пътник, каквато иска Ryanair и осигуриш конкуренция от много компании цената винаги ще е ниска!
8
 
3
 
5
data до: serafima
преди 11 месеца
За всеки самолет със 100 туристи на борда турската държава плаща на туроператорите по 6000 щатски долари. Ако пътниците в чартъра са 150 или повече, сумата нараства на 7850 щ.д. Това съобщи вчера Хюсеин Яйман, турският заместник министър на културата и туризма.
4
 
14
 
4
преди 11 месеца
Няма профилна снимка
Комунистът и с пясък да се трие, не може да се изтрие. Той не включва държавата където трябва, но за: пари за Ф-16 накуп и то много - има, за подкуп (де факто) на Фолксваген има, за обучение на летци (деца на приятели) - има, сега за чартърни пхолети - има. ПЪРВО, това противоречи на ВСЯКАКВА логика на пазарна икономика, второ, твръде избирателно, а и кого ще вози с тези платени чартърни полети. Имаме вкъщи такъв летец и следим нещата. Съвсем изфиряса нашият премиер. Срам ме е от него! Това го наричат испански срам, за който се интересува. За съжаление на наш гръб.

Още от Икономика и политика
Кадър на деня за 13 август