IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

България започва да се рекламира активно като СПА дестинация през 2019 г.

Развитието на балнео маршрути ще допринесе чуждестранните туристи да не свързват Черноморието само с плажа и слънцето

15:48 | 27.07.18 г.
<p>
	<em>Снимка: БТА</em></p>

Снимка: БТА

През 2019 г. ще започне активна реклама на българските балнео и СПА дестинации, каза днес във Варна министърът на туризма Николина Ангелкова, цитирана от БТА.

Министърът припомни, че вече са разработени 7 маршрута за такъв тип почивка или рехабилитация. А до края на септември трябва да приключат дискусиите кои обекти ще бъдат включени в тях. След това ще бъдат изработени интерактивни карти, както и други рекламни материали за възможностите на българския балнео и СПА туризъм.

Единият от маршрутите обхваща Черноморието, припомни Ангелкова. Планирано е в него да влязат 15 обекта от областите Добрич, Варна и Бургас.

Балнео и СПА туризмът ще даде възможност страната ни да стане целогодишна дестинация, допълни министърът. По думите ѝ развитието на тези маршрути ще допринесе чуждестранните туристи да не свързват Черноморието само с плажа и слънцето. Тя допълни още, че те чудесно могат да се съчетават и с разработените културно-исторически и винено-кулинарни маршрути. 

Във Варна днес Николина Ангелкова взе участие в дискусия, посветена на балнео и СПА дестинациите у нас.

СПА дестинациите ще бъдат рекламирани на всички големи форуми с участието на министерството и в интернет платформата I love Bulgaria. Ведомството работи и по проект, който проучва актуалните нагласи в търсенето на туристическите продукти, уточняват от министерството. Германските туристи например свързват България преди всичко с плажовете и почивка на море, а балнео- и СПА услугите заемат 5-о място в предпочитанията им. Това означава, че трябва да развиваме този вид туризъм и да засилим търсенето му, каза Ангелкова.

Министър Ангелкова обърна внимание и върху връзката между проекта за дестинациите и здравния туризъм. Сътрудничим си с Министерството на здравеопазването, което работи по транспонирането на Директивата за трансгранично лечение на пациенти.

България е изключително богата на минерални извори и заема второ място в ЕС след Исландия по запаси. Чрез СПА  дестинациите министерството подпомага усилията на общините и туроператорите. Целта е това, което вече е създадено като продукт, да бъде рекламирано още по-фокусирано и да привлича вниманието, включително с големия потенциал на Черноморието, посочи министърът на туризма.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:20 | 07.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още