IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

ЧЕЗ България изпраща средно по 237 хил. SMS-а годишно

За една година регистрациите за кратките известия са нараснали повече от два пъти

10:53 | 19.02.17 г.
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

Общо 124 837 клиенти на ЧЕЗ Електро България имат активни регистрации да ползват безплатните SMS услуги - известие преди предстоящо прекъсване на електрозахранването и проверка на сметката с кратко съобщение.

За една година регистрациите нараснаха повече от два пъти, което показва, че все повече хора оценяват удобството на електронните услуги, които пестят средства и неудобства на клиентите, съобщават от пресцентъра на ЧЕЗ България.

На година ЧЕЗ Електро изпраща над 237 000 съобщения. Средно около 830 кратки съобщения на месец са за проверка на сметка, а близо 19 000 напомнят на клиентите, които са пропуснали стандартния срок за плащане на сметката си. Проверката на задължението за използвана електроенергия се извършва с кратко съобщение с текст „smetka“ на 170077, без увеличение на цената, според конкретния тарифен план. 

Двете SMS услуги са достъпни за клиентите на мобилните оператори М-Тел, Теленор и Виваком. Те могат да бъдат заявени онлайн на www.cez.bg, с изпращане на кратко съобщение на 170077 със съдържание цифрите на клиентския номер, в центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ и в офисите на партньорската мрежа „Изипей“.

Регистрацията за SMS услугите на ЧЕЗ Електро е безплатна. Единствено при регистрация чрез SMS на 170077 клиентът заплаща еднократно изходящото съобщение според тарифния си план, без увеличение на тарифата. Получаването на електрони известия преди прекъсване на захранването е напълно безплатно за клиентите на компанията. Услугите се активират в рамките на 24 часа след извършване на регистрацията. При смяна на мобилния оператор, във връзка с техническото осигуряване на услугата, е необходимо клиентът своевременно да уведоми за това компанията на денонощния телефон 0 700 10 010 или в център за клиенти на ЧЕЗ.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 11:51 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още