Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

Фандъкова: Имаме цялостна метро мрежа, предстои само да бъде разширявана

При блокади ще има големи проблеми с придвижването през следващите месеци, прогнозира столичният кмет

Фандъкова: Имаме цялостна метро мрежа, предстои само да бъде разширявана

Метростанция от третия лъч. Снимка: Димитър Кьосемарлиев, Investor Media Group

Днес е много важен ден за София, защото се реализира план, който е заложен преди 48 години. Десетилетия са трябвали, за да започне истинското разширение. Само за десет години построихме над 38 км метро. Днес вече имаме цялостна метро мрежа, която предстои само да бъде разширявана. Този напредък е изключителен успех. Това съобщи по bTV кметът на столицата Йорданка Фандъкова по повод на откриването на първия етап от третия лъч на метрото.

По думите на изпълнителния директор на столичния "Метрополитен" инж. Стоян Братоев ще бъдат пуснати осем станции, като очакваният пътникопоток на новия лъч на метрото е около 60 хиляди души.

Още по темата

Още терени за детски градини

За детските градини в столицата кметът заяви, че се строят още 14 нови сгради, в които ще бъдат инвестирани 65 млн. лв. Фандъкова съобщи, че очаква от районните кметове предложения за терени.

„София се развива, непрекъснато се създават млади семейства, раждат се деца и ние сме длъжни да продължим с тези инвестиции. След няколко дни е първото есенно класиране, има три хиляди допълнителни места – моята цел е за всички деца между три и шест години да има места“, посочи столичният градоначалник.

Фандъкова определи като манипулация информацията на „Спаси София“, че Столичната община е платила близо 300 хил. лева за обществена тоалетна. Тя е категорична, че няма такава цена, а въпросното съоръжение струва 104 хил. лева.

Протести vs трафика

Кметът на София подчерта, че в София винаги са се провеждали голям брой протести, а тя е кмет, който гарантира правото и свободата на изявяване на граждани. Тя обаче изрази притеснение по повод ограниченията на движението и потвърди, че когато към блокадите се добавят ремонтите в столицата и усложнения септемврийски трафик, ще има големи проблеми с предвижването през следващите месеци.

„Наистина се надявам, че хората ще разберат, че блокирането на кръстовищата затруднява хората, а не политиците. Политиците и олигарсите не се возят в тролея“, каза Фандъкова и изрази надежда до началото на новата учебна година градът да може да функционира нормално.

Тя се надява да не се стигне до нови блокади на други кръстовища.

„Хората очакват истинска, сериозна промяна, а не смяна на лица“, смята кметът на София.

Фандъкова заяви, че не се страхува от служебен кабинет на президента Румен Радев, тъй като е работила при всякакви правителства.

По статията работиха: Петя Стоянова, редактор Евгения Маринова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (2)

2
 
1
 
2
преди 1 година
Да не подхващаме пък темата за безразборното строителство и запълване със блокове на всички зелени пространства. Не са изчислени и улиците, за трафика, който новото строителство предизвиква.Хората се прескачат, задръстванията са убийствени по 1 час се губи в придвижване в града.Къде са разминаването на кръстовищата, къде са умните светофари ...Кога ще влязат във кварталните улички да бъдат асфалтирани ?Кога ще започне масово строителство на подземни паркинги ?
4
 
2
 
1
преди 1 година
Няма профилна снимка
Данче селянданче, всички знаем как беше натъкмена на този пост преди доста години и как го удържаш с ромските гласове (100% от тях са гласували за тебе - защо ли и как ли?). Не се прави, че разбираш от кметуване от позицията на учителка по руски език. Така ти е поръчва и премиерът, или според неговата изящна стилистика - главанака, тулупа и т.н.Как не ти е удобно да говориш как наваксвате липсата на детски градини, като изоставането е ужасно! С няколко детски градини няма да направите почти нищо.Данке, характерна си с ремонта върху ремонта на ремонта и пословичната улица "Граф Игнатиево". Със "златните" писоари 4 пейки по 10 000 лева и силната (може би финансова) привързаност към фирми за цветя..Данка с мръсния въздух в София. Сега, когато затвориха кръстовищата поради протестите, разбрахме колко чист може да бъде въздухът в столицата. И тези, които негодуват за затварянето им, не се притесняват, че отгледаха децата си на мястото с НАЙ-МРЪСЕН въздух в страната - Орлов мост. Това наричам късо мислене.По повод на метрото - да, случи се на ГЕРБ да разполага с европейски пари и да дострои метрото, което е започнато от 1975 г., като и кметът Софиянски допринесе за напредъка му. Сам по себе си този факт е много положителен.Но я кажи с колко време забавихте откриването на целия трети лъч (сега ще бъде част от него) и колко пари свихте?За ужасните тротоари и улици в самия център на софия, които са като след англо-саксонска бомбардировка през 1944 г. няма да те питам. Много е да очаквам от тебе да имате програма и приоритети, а още повече да я изпълнявате. Това, за което говоря, не е толкова скъпо, но не ти вършши работа - тебе те закарва на работа кавалкада от коли от Манастирски ливади. Кметовете в морално нормалните държави пътуват сред хората - в метрото, с велосипед и т.н.

Още от Икономика и политика
Кадър на деня за 22 септември