IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Конкурсът за 1 млн. долара на Chivas ще търси социални проекти със смислена цел

Петото издание на надпреварата очаква новите социални предприемачи

18:20 | 03.10.18 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	Източник: Chivas Regal</p>

Източник: Chivas Regal

Стартира Chivas Venture 2019 - глобалният конкурс, който за 5-и пореден сезон предоставя безвъзмездно финансиране от 1 млн. долара за най-добрите социални стартъпи от цял свят.

Chivas Venture осигурява международна платформа, предназначена за иновативни предприятия, които чрез своите бизнес практики спомагат за решаването на редица социални и екологични проблеми. А от днес всеки желаещ може да кандидатства и да попълни своята заявка за участие в надпреварата. От началото на състезанието през 2014 г. организациите, подкрепяни от Chivas Venture са допринесли за по-добър живот на повече от 1 милион души в над 40 страни на шест континента.

Точно както Chivas Regal обединява малцовите и зърнените уискита, за да създаде своя всепризнат Blended Scotch, така и Chivas Venture подава ръка на предприемачите, които съчетават умело желанието за печалба с волята да променят света към по-добро. Вярата в съчетаването на амбицията с щедростта и в използването на успеха за всеобщо благо се внушава още през 19 век, когато братята Джеймс и Джон Чивас основават Chivas Regal. Днес тази философия е запазена жива не само чрез уискито, но и чрез множество инициативи, една от които е и Chivas Venture.

Този сезон кампанията в България ще премине под знака на силата на човешката воля и желанието за промяна като противовес на всеобщото мрънкане. Конкурсът търси активните, можещите и мислещите, онези, които действат в името на всички нас. Основен инструмент на кампанията е въздействащо видео, което представя първата ария, посветена на социалните предприемачи - възпяти с музиката от операта "Кармен" на Жорж Бизе. Гласовете са на световно известни български оперни певци, а главните роли в клипа се изпълняват от самите социални предприемачи, участвали в предишни издания на Chivas Venture България.

"В България мрънкането се е превърнало във фон на ежедневието ни. Накъдето и да се обърнем, чуваме как "нищо не става в тая държава". Истината е, че много неща се случват в тая държава, но обществото просто не знае за тях. Ето защо тази година решихме да разкажем на всички за тези проекти, представяйки "Хора на действието" - социалните предприемачи, които ежедневно доказват, че в България също могат да се случват невероятни неща.“ – споделят от Chivas Regal. Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.

Последна актуализация: 10:20 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още