Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

Конкурсът за 1 млн. долара на Chivas ще търси социални проекти със смислена цел

Петото издание на надпреварата очаква новите социални предприемачи

Конкурсът за 1 млн. долара на Chivas ще търси социални проекти със смислена цел

Източник: Chivas Regal

Стартира Chivas Venture 2019 - глобалният конкурс, който за 5-и пореден сезон предоставя безвъзмездно финансиране от 1 млн. долара за най-добрите социални стартъпи от цял свят.

Chivas Venture осигурява международна платформа, предназначена за иновативни предприятия, които чрез своите бизнес практики спомагат за решаването на редица социални и екологични проблеми. А от днес всеки желаещ може да кандидатства и да попълни своята заявка за участие в надпреварата. От началото на състезанието през 2014 г. организациите, подкрепяни от Chivas Venture са допринесли за по-добър живот на повече от 1 милион души в над 40 страни на шест континента.

Точно както Chivas Regal обединява малцовите и зърнените уискита, за да създаде своя всепризнат Blended Scotch, така и Chivas Venture подава ръка на предприемачите, които съчетават умело желанието за печалба с волята да променят света към по-добро. Вярата в съчетаването на амбицията с щедростта и в използването на успеха за всеобщо благо се внушава още през 19 век, когато братята Джеймс и Джон Чивас основават Chivas Regal. Днес тази философия е запазена жива не само чрез уискито, но и чрез множество инициативи, една от които е и Chivas Venture.

Този сезон кампанията в България ще премине под знака на силата на човешката воля и желанието за промяна като противовес на всеобщото мрънкане. Конкурсът търси активните, можещите и мислещите, онези, които действат в името на всички нас. Основен инструмент на кампанията е въздействащо видео, което представя първата ария, посветена на социалните предприемачи - възпяти с музиката от операта "Кармен" на Жорж Бизе. Гласовете са на световно известни български оперни певци, а главните роли в клипа се изпълняват от самите социални предприемачи, участвали в предишни издания на Chivas Venture България.

"В България мрънкането се е превърнало във фон на ежедневието ни. Накъдето и да се обърнем, чуваме как "нищо не става в тая държава". Истината е, че много неща се случват в тая държава, но обществото просто не знае за тях. Ето защо тази година решихме да разкажем на всички за тези проекти, представяйки "Хора на действието" - социалните предприемачи, които ежедневно доказват, че в България също могат да се случват невероятни неща.“ – споделят от Chivas Regal.

Ричард Блек, глобален маркетинг директор на Chivas, заявява: "В Chivas Regal вярваме, че блендът винаги е по-добрият вариант - в живота, бизнеса и скоча. И 100-те финалисти, които подкрепихме до момента, доказаха това. Те откриха правилната комбинация между печалбата и волята да търсят смисъла отвъд финансовите измерения в своите начинания. Благодарение на конкурса финалистите спасяват 8 милиона дървета от обезлесяване, осигуряват 24 милиона литра безопасна питейна вода за нуждаещите се и финансират 75 000 дни обучение за жени и момичета - и това са само няколко примера. Chivas Venture продължава да има глобално въздействие и ние се гордеем, че инвестираме още $1 милион за 2019 г."

Кандидатите във всяка от 20-те държави-участници ще се състезават на местно ниво, като победителят измежду тях ще участва в специална акселераторска програма в Обединеното кралство, която ще усъвършенства техните бизнес умения.

Първите $100 000 от наградния фонд тази година ще бъдат определени посредством онлайн гласуване в рамките на три седмици. Кулминацията на Chivas Venture 2019 ще се състои в поредица от оспорвани презентационни сесии по време на глобалния финал в Европа, където финалистите ще се борят за останалата част от мечтаните $1 млн.

През 2018 г. новаторската компания за кафе "Change Please", която помага на бездомните по улиците, събра най-много средства. След като спечели $350 000, основателят ѝ Кемал Езал осигури 2000 кв. м. за академия, в която бездомници ще бъдат обучавани за баристи.

За да кандидатствате за Chivas Venture 2019 и да научите повече за това защо блендът между печалбата и успехът е по-добрият избор, посетете уеб сайта на Chivas Venture.

По статията работиха: Екип на Investor.bg , редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

Коментари ()


Още от Икономика и политика
ЕК одобри Националната програма по пчеларство за 2020-2022 г.