Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

Кратките срокове за производство и доставка са формулата за успех в модата

Българската модна индустрия има огромен потенциал за развитие, смятат производители

Кратките срокове за производство и доставка са формулата за успех в модата

Снимка: "От игла до конец"

Новата формула за успех в модната индустрия са кратките срокове за производство и доставка (до 2 седмици). Това заяви управителят на мъжки облекла „Ричмарт“ Мартин Йорданов на пресконференция след участие на конференцията TOCICO 2014 във Вашингтон, организирана от консултантската фирма  Goldratt, съобщават от пресцентъра на „От игла до конец“.

Българската модна индустрия има огромен потенциал за развитие, смята Йорданов и посочва, че нашето конкурентно предимство са новите фабрики, построени в последните години в страната.

Сред печелившите бизнес решения за модния бизнес в България е и подкрепата на производителите за младите дизайнери, коментира още той. Целта на тази стъпка е да се подобри връзката "клиент - дизайнер - фабрика". 

В тази насока е и една от актуалните тендеции в мъжката мода - производство на костюми с индивидуален етикет, който носи името не на марката, а на човека, който го носи, на дизайнера и на плата.

В същото време високотехнологичното производство дава възможността такива костюми, изработвани индивидуално за клиента, да са на достъпни цени, близки до тези на конфекцията. 

 

 

По статията работиха: Теодора Георгиева, редактор Деляна Петкова

Последни новини

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Икономика и политика
Кадър на деня за 26 септември