Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

Летище София избра швейцарската Dufry за оператор за безмитните си магазини

Компанията ще прибави още два търговски обекти на терминалите към сега съществуващите 13 магазина

Летище София избра швейцарската Dufry за оператор за безмитните си магазини

Снимка: Летище София

Столичното летище сключи договор с швейцарския оператор на безмитни магазини Dufry, който да управлява дейността в търговските зони за период от осем години и половина. Фирмата бе избрана след международна тръжна процедура и ще управлява общо тринадесет магазина, съобщи летищният оператор.

Още по темата

Преобразяването на търговската зона на най-голямото международно летище в България е част от концепцията на летищния оператор „СОФ Кънект“ за подобряване на пътническото преживяване.

Според Хесус Кабайеро, изпълнителен директор на Летище София, промяната е част от мащабната трансформация на Летище София.

Компанията Dufry ще поеме експлоатацията на съществуващите търговски площи като направи и два нови търговски обекта на Терминал 2. Акцент в предложенията към пасажерите ще е асортиментът от български продукти, които ще запознават пътуващите с вкуса и традициите на страната ни.

„Ключов елемент на новия walk-through магазин ще бъде интегрирането на дигитални технологии“, коментира Алберто Иглесиас, главен оперативен директор на Dufry за Средиземноморието, Източна Европа и Близкия изток. Той прогнозира, че така ще се повиши нивото на услуги при пазаруването на летището за над седемте милиона пътници, които преминават през него всяка година.

По статията работиха: Петя Стоянова, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Икономика и политика
"Галъп": 50,5% от българите не одобряват свалянето на правителството